کد خبر: 807734
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

کلوپ

سرمربی لیورپول از کسب تساوی در زمین تاتنهام راضی نیست و معتقد هستند تیمش باید این دیدار را با برد به پایان می‌رساند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، لیورپول در هفته سوم لیگ برتر در حالی با پنالتی جیمز میلنر پیش افتاد که در نیمه دوم دنی رز، بازی را به تساوی کشاند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

یورگن کلوپ بعد از این دیدار گفت: متاسفم که پیروز مسابقه نشدیم. موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم و اگر دقت می کردیم، می توانستیم پیروز از زمین خارج شویم. البته تاتنهام تیم خوبی است و کسب یک امتیاز در زمین این تیم کار آسانی نیست ولی از اینکه نتوانستیم پیروز از زمین خارج شویم ناراحت هستم. خوشبختانه در خط دفاعی نمایش خوبی داشتیم و اجازه ندادیم تاتنهام در خانه زیاد صاحب موقعیت شود ولی از طرف مقابل، شانس هایی برای گلزنی داشتیم. این بازی بار دیگر نشان داد چگونه تیمی هستیم و چه ظرفیتی برای بازی کردن داشتیم.

کلوپ ادامه داد: فوتبال فقط درباره پاس دادن و این جور چیزها نیست. در این دیدر تیم ما بازی مستقیم و خوبی را ارائه داد. مشکلی نباید داشته باشیم چراکه برابر تیم خوبی چون تاتنهام یک امتیاز کسب کردیم و ابید این امتیاز را مهم تلقی کنیم. بازی مستقیم ما در این بازی جواب داده بود. در هر دو نیمه صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی شدیم که با دقت بیشتر می توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. باید در بازی‌های بعدی ارزش های خودمان را نشان بدهیم و بهتر از این شویم. فعلا باید با این امتیازات کنار بیاییم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار