کد خبر: 807639
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
آيت‌الله مؤمن عضو خبرگان رهبری:
عضو مجلس خبرگان گفت: مديريت آيت‌‌الله خامنه‌اي انصافاً عالي و ستودني است و ايشان نه‌تنها از نظر مديريت بلکه از لحاظ علمي نيز کم‌نظير هستند. وی همچنین معتقد است آیت‌الله جنتی را تخریب می‌کنند چون مؤثر است.
آيت‌الله محمد مؤمن، عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت‌وگو با تسنيم با بيان اينکه حسن کيفيت اداره نظام توسط حضرت آيت‌الله خامنه‌اي که بعد از امام راحل مديريت نظام را به ‌عهده گرفتند، براي همه اشخاصي که اندکي فکر و تأمل دارند، روشن است، اظهار داشت: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در دوران زعامت امام خميني(ره) در مسئوليت‌هاي مهم آزموده شدند.

اين عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، با تأکيد بر اينکه، آيت‌الله خامنه‌اي در تمام جهات قابل انتظار به‌لطف خدا نظام اسلامي را قاطع، زيبا و ستودني مديريت کرده است، گفت: آيت‌الله خامنه‌اي به‌لطف خدا و با درايتي ذاتي که داشتند و آموزشي که از امام ديده بودند موفق شدند به‌ درستي به وظيفه شرعي خود عمل کنند. وي مديريت رهبر معظم انقلاب را «عالي» توصيف و تأکيد کرد: ايشان يک‌تنه در مقابل تمام جنايتکاران جهان ايستاده و مقاومت کرده است.

آيت‌‌الله مؤمن در پاسخ به سؤالي درباره منزلت علمي آيت‌‌‌الله خامنه‌اي، گفت: آيت‌‌الله خامنه‌اي تنها يک مرجع تقليد عادي نيستند بلکه يک مرجع تقليد ارزشمند هستند؛ نه اينکه يک مرجع تقليدي که فرض کنيد هفت يا هشت بلکه از 10 يا 20 مرجع بلکه بالاتر. مثل ايشان کمتر مرجع تقليدي پيدا مي‌شود.
‌  
مخالف شوراي نگهبان مخالف نظام و رهبري است
عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه با بيان اينکه اولين و آخرين برنامه و هدف دشمن، تضعيف رهبري نظام است، تأکيد کرد: دشمن هر نهادي را که موجب تثبيت نظام مي‌شود، تخريب و تضعيف مي‌کند که يکي از آنها شوراي نگهبان است؛ دشمن بعد از رهبري، هر نهاد و فردي را که در تثيبت نظام مؤثر است تضعيف مي‌کند؛ شوراي نگهبان را تخريب مي‌کند چون شوراي نگهبان نهادي است که صلاحيت رئيس‌جمهور و نمايندگان مجلس را تأييد مي‌کند و نظارت استصوابي دارد. شوراي نگهبان صلاحيت کانديداي مجلس را با دقت بررسي مي‌کند، حال تعداد کانديدا چند نفر باشد يا 12هزار نفر که اخيراً در انتخابات مجلس داشتيم. هر کس با شوراي نگهبان مخالفت کند، با نظام مخالف است.
‌  
آيت‌الله جنتي را تخريب مي‌کنند چون مؤثر است
آيت‌الله مؤمن با اشاره به تخريب‌‌هايي که عليه آيت‌الله جنتي صورت مي‌گيرد، گفت: آيت‌الله جنتي سال‌‌هاست وقت خودش را صرف شوراي نگهبان مي‌کند؛ دشمن دبير شوراي نگهبان را تخريب مي‌کند چون ايشان مؤثر است؛ مخالفان نفهم داخلي عليه شوراي نگهبان و دبير آن حرف مي‌زنند اما شورا توجه به اين حرف‌ها ندارد و مقابل همه خلاف‌ها ايستاده است.

شوراي نگهبان به‌خاطر دوستي کسي را براي رياست‌جمهوري تأييد نکرده و نمي‌کند چون تنها به وظيفه الهي خود عمل مي‌کند. اين عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه به تلاش دشمن براي رأي نياوردن آيات يزدي، جنتي و مصباح در انتخابات خبرگان رهبري اشاره کرد و گفت: دشمن اين سه بزرگوار را شناخته و مي‌داند که اينها به درد بخور هستند؛ به همين خاطر است که به اينها انگ مي‌زد؛ رسانه انگليسي براي رأي نياوردن اينها تلاش کرد اما همان‌طور که مقام معظم رهبري فرمودند، رأي نياوردن آيات يزدي و مصباح براي مجلس خبرگان خسارت است.
‌  
تأييد يا ردصلاحيت کانديداي احتمالي معتبر نيست
آيت‌الله مؤمن در پاسخ به سؤالي درباره برخي گمانه‌زني‌ها درباره تأييد يا ردصلاحيت برخي کانديداها در انتخابات آتي رياست‌ جمهوري گفت: اين حرف‌ها از نظر شوراي نگهبان هيچ اعتباري ندارد و آقايان بايد بعد از مشخص شدن کانديدا و بررسي‌هاي لازم نظرشان را بدهند. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
1
0
سلام
درود بر آیت الله جنتی دام ظله
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار