کد خبر: 776689
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی صورت گرفت:
هتل سنگی شهر اورامان تخت با سرمایه گذاری بخش خصوصی با حضور دکتر شیرکوند معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و مسوولان استانی افتتاح شد.

به گزارش جوان از کردستان، این هتل دارای 22 اتاق و 60 تخت با امکانات مناسب، هتلی آماده اسکان و پذیرایی گردشگران و مهمانان ورودی به این شهر است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جریان افتتاح این هتل از سرمایه گذاران این طرح قدردانی کرد و خواستار معرفی هرچه بیشتر استان کردستان و شهر زیبای اورامان به هموطنان شد.

دکتر شیرکوند معرفی هرچه بیشتر و بهتر استان کردستان و روستاهای هدف گرشگری این استان را موجب رونق گردشگری دانست و از مسوولان دولتی و فعالان بخش خصوصی خواست در این ارتباط بیشتر تلاش کنند.

وی با قدردانی از سرمایه گذاران هتل اورامان، وجود این سرمایه گذاران را برای کردستان غنیمت دانست و گفت: تجهیز و توسعه هتل اورامان به پیشرفته ترین تجهیزات اقدامی قابل قابل تقدیر است.

هتل سنگی اورامان چند سال پیش احداث شد که به دلایلی تعطیل شد و اکنون با سرمایه گذاری دو تن از سرمایه گذاران حوزه گردشگری و صنعت هتل استان کردستان بازگشایی و افتتاح گردید.

دکتر شیرکوند در ادامه سفر به منطقه اورامان از روستاهای سلین، بلبر و ژیوار و هتل در دست ساخت سلین نیز بازدید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر