کد خبر: 775885
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
مركز مُهنا نمايش «فصل شيدايي» را با به تصوير كشيدن چهره انقلابي شهيد جهان آرا اواخر سال ۹۴ و اوايل سال ۹۵ در استان خوزستان اجرا مي‌كند.
نمايش «فصل شيدايي» توليد مركز مُهنا، در ادامه حضور در شهرهاي مختلف و اجراي نمايش براي اقشار گوناگون مردم، اين بار براي مردم شريف خرمشهر و آبادان اجرا مي‌شود.
«فصل شيدايي» كه خلقت انسان تا ظهور منجي عالم بشريت را به تصوير مي‌كشد، با حال و هواي شهادت حضرت زهرا (س) منطبق شده و براي اين نوبت از اجراي خود مناسب مردم خرمشهر و آبادان هدف‌گذاري شده است و براي جمعيت بومي اين مناطق اجرا مي‌شود.
البته به دليل همزماني اجرا با حضور كاروان‌هاي «راهيان نور»، مردم در اين كاروان‌ها نيز به تماشاي نمايش خواهند نشست. مركز مُهنا مطابق هر اجرا، اين بار نيز آيتم‌هايي را براي بومي‌سازي «فصل شيدايي» براي مخاطبان در نظر گرفته و در اين اجرا اتفاقات زندگي شهيد جهان آرا و مبارزات پيش از انقلاب او تا ايام دفاع مقدس به تصوير كشيده مي‌شود و اينگونه مخاطبان با بُعد انقلابي زندگي شهيد جهان آرا نيز آشنا مي‌شوند.
در بخش دفاع مقدس اين نمايش نيز به اتفاقات قرارگاه نصرت با حضور شهيد علي هاشمي و عملياتي كه آنجا اتفاق افتاده است، پرداخته مي‌شود. مردم شريف خوزستان پيش از اين نيز ميزبان اين گروه بوده‌اند و در سال 87 به تماشاي نمايش «ستاره صبح» درباره عمليات فتح‌المبين نشسته‌اند و حالا دوباره پذيراي مركز مُهنا خواهند شد. «فصل شيدايي» با حمايت سازمان فرهنگي رسانه‌اي اوج، مشاركت راهيان نور و مناطق آزاد اروند و حمايت شهرداري، فرمانداري، اداره برق و سپاه خرمشهر براي اجرا آماده شده است. عوامل و دست اندركاران اين نمايش مردم شريف خرمشهر، آبادان و تمام اهالي استان خوزستان را براي تماشاي آن دعوت مي‌كنند.
«فصل شيدايي» با نويسندگي و روايت رسالت بوذري و به كارگرداني سعيد اسماعيلي 26 اسفند 94 تا 6 فروردين 95 بعد از نماز مغرب و عشا به مدت 10 شب در ورودي شهر خرمشهر اجرا مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار