کد خبر: 774085
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
يكي از كارگردانان معروف سينما و تلويزيون كه با وعده سوپراستار شدن، دختر دانشجوي شهرستاني را قرباني نقشه شومش كرده بود، به تحمل ۱۰۰ضربه شلاق و دو سال محروميت از انجام هرگونه فعاليت هنري محكوم شد.
مصطفي شاه‌كرمي
 به گزارش «جوان»، كارگردان سرشناس و معروف سينما و تلويزيون كه اتفاقاً سابقه توليد يك سريال مناسبتي با محوريت دوري از گناه و شيطان را نيز در كارنامه دارد(!) يك دختر دانشجوي شهرستاني را با وعده دروغين سوپر استار شدن قرباني اقدام پليد و هوس آلودش كرده است. «ب. ب» با دعوت از دختر 19 ساله به بهانه بازي كردن در يك فيلم سينمايي، او را فريب و پس از انتقال به آپارتماني در شمال‌‌غرب تهران و خوراندن مشروبات الكلي، وي را مورد آزار و اذيت قرار داده بود. سرانجام پس از رسيدگي به اين پرونده كه به دليل انكار و دروغ‌پردازي‌هاي آقاي كارگردان، چند‌ ماه هم طول كشيد، در نهايت رئيس شعبه ششم دادگاه كيفري يك استان تهران با توجه به شواهد موجود در پرونده و همچنين نتايج پزشكي قانوني و آزمايش دي‌ان‌اي، «ب. ب» را به اتهام زنا به تحمل ۱۰۰ ضربه شلاق و نيز به ‌دليل فريب اين دختر دانشجو كه شور و اشتياق بازيگري و سوپراستار شدن را در سر داشت به دو سال محروميت از هرگونه فعاليت هنري اعم از سينما، تلويزيون و تئاتر محكوم مي‌كند.  قطعاً اين فاجعه آخرين مورد هوسراني و سوءاستفاده عده‌اي به اصطلاح سينماگر و هنرمند كه عرصه پاك هنر را با وجود و حضورشان دچار پلشتي و آلودگي مي‌كنند، نخواهد بود، اما بحث پر چالش و البته تشنج آفرين فساد اخلاقي در ميان هنرمندان و سينماگران همواره يكي از جنجالي‌ترين و در عين حال پردامنه ترين موضوعات مطرح شده در اين عرصه است. سوءاستفاده برخي سينماگران و دست اندركاران تهيه و توليد فيلم چه در سينماي پيش از انقلاب و چه در سينماي بعد از انقلاب همواره وجود داشته است. البته با اين قيد كه سطح و كيفيت آنچه امروزه در پنهان و پستوي برخي سينماگران فاسد در بدنه سينما وجود دارد نسبت به اپيدمي و رسميت بخشيدن به فساد اخلاقي و جنسي در آثار توليدي سينما و سينماگران قبل از انقلاب، اصلاً قابل مقايسه نيست و فاصله‌اي از زمين تا آسمان دارد.  زنده ياد فرج الله سلحشور كه اين روزها جامعه هنري اصيل و ارزشي كشورمان داغدار از دست دادن اين هنرمند قرآني فقيد است با حريّت هر چه تمام‌تر و با صدايي بلند كه منبعث از پاكي و سلامت نفس وي بود، وجود فساد اخلاقي در ميان برخي سينماگران و هنرمندان را فرياد زد كه برخي از سر تضاد تفكري و برخي ديگر از سر آلودگي دامان‌شان، اقدام به تخطئه و هجمه عليه اين سينماگر قرآني و متخلق به منش و تقرير اسلامي کردند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
masdy
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
0
3
فاتحه این سینما را باید خواند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
0
0
یکی از ملزومات سوپر استار شدن این کاراست دیگه!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
0
من نمیگم کارگردان بی گناه بود اما دختری که بالغ و عاقل است با اختیار خود وارد جائی میشه که مکانی خلوت با نا محرم است
و اینکه نوشتید خوراندن مشروبات الکلی که باید پرسید یعنی مشروب را به زور وارد حلقش کرده چرا که وقتی اولین بار مشروب مصرف شود معده عکس العمل نشان میدهد وفرد مصرف کننده بالا میاورد چطور طرف خورده و ار خود بی خود معلومه ......
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار