کد خبر: 773067
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
نماینده مردم تهران در نامه ای به هاشمی رفسنجانی، نسبت به تبعات سکوت در برابر حمایت انگلیس از نامزدهای تحت نام وی، هشدار داد.
مهر: احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به آیت الله هاشمی رفسنجانی نامزدانتخابات مجلس خبرگان رهبری، با یادآوری سوابق انقلابی وی و حمایت این روزهای انگلیس از لیست ائتلاف تحت نام او، خواستار اعلام موضع صریح در برابر این مساله و جلوگیری از مسائلی مانند فتنه ۸۸ شد.

متن نامه به این شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای هاشمی رفسنجانی
سلام علیکم
مانند گذشته به احترام سوابق دیرپای جنابعالی در نهضت اسلامی و انقلاب اسلامی مردم ایران و انتظاری که این سابقه زحمات، از شما بر می‌انگیزد این نامه را می نویسم. البته همین سوابق شما باید موجب شود که در نقد شما نیز نقادان شرط جوانمردی را مراعات کنند. موضوع این نوشته من دخالت انگلستان در انتخابات جاری است.
وقاحت انگلیس در دخالت آشکار انتخاباتی چنان تکان دهنده است که اگر همه نیروهای وطن دوست و شخصیت‌های نظام در برابر آن نایستند، دیر یا زود خانه سِدان برپا می‌شود و دیگ های پلو در سفارت انگلستان برای غرب‌زدگان، روشنفکرنمایان و عوامل ضد انقلاب که به سفارت پناهنده  میشوند و یا کسانی که ناخواسته و نادانسته به این وادی خیانت کشیده شوند، بارگذاشته خواهد شد.

جناب آقای هاشمی رفسنجانی!
جنابعالی آن همه فداکاری و مبارزه پیش و پس از انقلاب را که خود در اکثر آنها حضور داشته‌اید، به خاطر دارید و به جنایات انگلیس در ایران و تاثیر نفوذ این کشور در تخریب و انحراف مشروطیت و سقوط دولت ملی در قضیه نهضت ملی شدن صنعت نفت و کودتای ننگین ۲۸ مرداد واقفید. به همین دلیل خطر بزرگی که از این حیث انقلاب را تهدید می کند بر شما بیش از دیگران آشکار است.

مدتی است که رهبری با جدیت خطر نفوذ را مکرراً تذکر می دهند. از جنابعالی زیبنده است که با ایشان همراهی فعال داشته باشید. زیرا در یک گردنه بسیار مهم، یکی از کثیف ترین و خبیث ترین دشمنان ملت، آشکارا در سیاسی ترین امر کشور که انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان باشد دخالت می کند. اینجا هاشمی  رفسنجانی باید کسی باشد که چنان سیلی به چهره پلید انگلیس بزند که نه تنها همه انقلابیون را بر انگیزد، بلکه مردم شریفی را که ممکن است گرفتاری‌ها نگذارد در این امور وقت صرف کنند، نسبت به خطر بزرگی که کیان استقلال ملی را هدف گرفته است هوشیار نماید.
حقیقت دیگری که موضعگیری مستمر و قوی شما را در این امر خطیر ضروری می‌سازد، اصرار و هشدار امام بود که مکرراً می‌فرمود اگر دشمن از کسی تعریف کرد فرد باید به خودش بنگرد که چه کرده است که چنین بلایی متوجه وی شده است. خود شما بارها به همین استناد به دسته بندی نیروهای داخلی پرداخته‌اید، حالا سخن از تعریف نیست، بلکه صریحاً از جنابعالی و فهرست انتخاباتی ذیربط پشتیبانی می‌کنند و از مردم ایران می‌خواهند که به افراد مشخصی رای بدهند و به افراد مشخص دیگری رای ندهند. اینجا پای دخالت آشکار یک دشمن دیرینه ایران در امور کشور در میان است، نه تعریف  و تمجید یک رسانه دشمن از یک فرد، پاسخ درخوری می خواهد که شما را گرفتار اتهام نسازد.
مسلم است که دشمن می خواهد که همه ما نباشیم. قصد خیری نسبت به هیچ یک از انقلابیون از هر طرف ندارد. یک هدف انگلستان و سایر مستکبران از اینگونه دخالت‌ها همین تشدید اختلاف داخلی است که به نظر می‌رسد تا اینجا کارش بی‌اثر نبوده است.

به خاطر دارید که در سال ۸۸ تا وقتی غربی‌ها وارد ماجرا نشده بودند مسأله یک امر داخلی بود که با تمکین به قانون و مواجهه منطقی با رخدادها قابل حل می‌نمود ولی ورود دشمنان به عرضه و تجهیز نیروهای ضد انقلاب، تجمعات مردم گله‌مند و معترض را به تحرکات ضد امنیتی مبدل ساخت و  آقای موسوی تحت تأثیر برخی نزدیکان، سابقه و تعهدات خویش را به فراموشی سپرد و به ستیز با قانون روی آورد و دست آشکار بیگانگان را در مدیریت و هدایت فتنه نادیده گرفت و آن همه آسیب جبران‌ناپذیر به وحدت و امنیت ملی و اقتصاد و حیثیت کشور در عرصه بین‌المللی وارد آورد. مقصود آن نیست که در این انتخابات چنان فتنه‌هایی قابل بر انگیختن است، بلکه برادرانه هشدار می‌دهم مسیری که می‌خواهند ما و شما را به آن بکشانند، آینده بهتری از مصیبت فتنه سال ۸۸ ندارد. شما سد این راه شوید.
برادر شما
احمد توکلی
۳ اسفند ۱۳۹۴
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
0
0
نماینده مردم تهران"سرپوش بر افکار فردی که هنوز قدرتی درکشوردارد"اما
مسیر حرکت او خارج از سیاست های
کشور ست "را با هشدار نبایدپوشاند.
لازم ست مردم حقایق تفکرات را بصورت
عریان ببینند"تا درست تصمیم گیری کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار