کد خبر: 768707
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
حضرت آيت‌الله علوي‌گرگاني خواستار دقت همه‌جانبه مردم و مسئولان در انتخابات پيش رو شد و با تأكيد بر انتخاب افراد اصلح گفت: مراقب باشيد افراد نا اهل و فاقد صلاحيت در مصدر امور قرار نگيرند.
به گزارش رسا، آيت‌الله علوي‌گرگاني از اساتيد برجسته درس خارج حوزه علميه قم ديروز در ديدار اعضاي ستاد انتخابات استان قم با بيان اينكه ستاد انتخابات وظيفه‌اي خطير و بسيار مهم را بر عهده دارد، گفت: سرنوشت مردم در گرو عمل ستاد انتخابات است زيرا اگر در امور قانوني اين ستاد مقداري كوتاهي صورت گيرد، تغيير در سرنوشت مردم ايجاد خواهد شد و اعضاي اين ستاد نيز بايد در قيامت پاسخگو باشند. آيت‌الله علوي‌گرگاني خاطرنشان كرد: در ديدار با تعدادي از اعضاي شوراي نگهبان كه در چند دوره قبل صورت گرفت تذكر دادم اگر شوراي نگهبان و ستاد انتخابات در كار خود كوتاهي كنند و فردي كه لياقت و شايستگي لازم را نداشته باشد معرفي كنند و مردم نيز به او راي دهند و سرنوشت آنها دگرگون شود مسئول خواهند بود.
استاد برجسته درس خارج حوزه علميه قم بيان داشت: اگر افراد نالايق بر سر كار آيند مردم باتقوا و متدين اعتراض خواهند كرد، گرچه ممكن است عده‌اي از افراد مادي و دنياپرست را دوست داشته باشند اما در صورت انتخاب چنين افرادي بايد پاسخگوي پيامبراكرم(ص) و ائمه معصوم(ع) باشيد. وي با بيان اينكه همه شما را دعا خواهيم كرد تا در مسئوليت خود موفق باشيد، گفت: از شما عزيزان تقاضا مي‌كنيم در انجام كار خود از تعهد بيشتري استفاده كنيد تا در آينده براي انقلاب مشكل ايجاد نشود زيرا ديده شده است هنگامي كه در مسائلي كوتاهي مي‌شود، مشكلاتي براي كشور و نظام ايجاد مي‌شود.
استاد برجسته درس خارج حوزه علميه قم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمينه حق‌الناس بودن انتخابات بيان داشت: حق‌الناس فقط مربوط به مردم نيست بلكه شامل همه جنبه‌هاي انتخابات حتي نامزدهاي انتخاباتي نيز مي‌شود. آيت‌الله علوي گرگاني ادامه داد: يكي از مشكلات ستاد انتخابات اين است كه بايد هر فرد را در جايگاه خود قرار دهد زيرا نامزدهاي انتخاباتي داراي جايگاه‌هاي مختلف هستند؛ ستاد انتخابات بايد به گونه‌اي عمل كند كه آبروي نامزدهاي انتخاباتي بعد از انتخابات حفظ شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
0
0
احمدی نژاد هم خودش ...بود وهم اطرافیانش ولی صدای افرادی مانند مطهری برای عزل او به جایی نرسید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار