کد خبر: 763111
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
آیت‌الله مکارم‌شیرازی:
مرجع تقلید شیعیان در واکنش به اجرای حکم اعدام شیخ نمر گفت: ما به شدت این جنایت هولناک را محکوم مى‌کنیم و به یقین انتقام آن گرفته خواهد شد.
جوان آنلاين: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در مورد جنایات وحشتناک اخیر آل‌سعود کانون فتنه و تکفیر در جهان اسلام بیانیه شدید اللحنی صادر کرد و به سعود‌ها هشدار داد که انتقام شیخ نمر روحانی مظلوم و بیگناه گرفته خواهد شد.

در پیام مرجع تقلید شیعیان آمده است: خبر وحشتناک اعدام آیت‌الله شیخ نمر و 46 نفر از بیگناهان، جهان اسلام را در بُهت و تعجب فرو برد، به‌خصوص اینکه این جنایت تحت عنوان خوارج و تکفیر صورت گرفت، اگر کسانى تاکنون تردید داشتند که کانون فتنه و تکفیر در جهان، آل‌سعود هستند با این نمونه آشکار، جاى تردیدى باقى نماند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: ما به شدت این جنایت هولناک را محکوم مى‌کنیم و به یقین انتقام آن گرفته خواهد شد و مى‌دانیم این جنایت انتقام شکست‌هایى است که آل‌سعود در عراق، سوریه و یمن دامنگیرشان شده است، ولى باید در انتظار شکست‌هاى مهم‌ترى در این سه منطقه باشند.

در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: به یقین این جنایت، بدون اطلاع آمریکا نبوده است، آن‌ها در مسائل کم اهمیت‌ترى با نظر آن‌ها اقدام مى‌کنند و مى‌دانیم در راستاى ایجاد جنگ طائفه‌اى میان سنى و شیعه است، اما هم سعودى‌ها و هم آمریکا کور خوانده‌اند، ما با برادران اهل سنت اختلافى نداریم، اختلاف ما با تکفیرى‌هاست که همه مسلمین در برابر آن‌ها اتفاق نظر دارند.

در این پیام با بیان اینکه آل‌سعود بدانند این جنایت فراموش نشدنى است و آثار این کار نابخردانه را در آینده خواهند دید، آمده است: نه تنها شیعیان جهان و اهل سنت این جنایت را شدیدآ محکوم مى‌کنند، بلکه تمام آزادگان دنیا نیز آن را محکوم خواهند کرد.

در بخش پایانی این پیام خاطرنشان شده است: آن‌ها چه گناهى داشتند، قیام مسلحانه کردند؟ کسى را کشته بودند؟ تنها گناه‌شان این بود که مى‌گفتند اقلیت شیعه در عربستان سعودى از حقوق حقه خویش باید برخوردار شوند و براى انجام مراسم مذهبى آزاد باشند. آیا این گناه است و در خور آن جنایت سنگین.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ميرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
0
0
در مورخ 4 آبان ماه سال 1394 طي خبري در روزنامه جوان با خبر شديم كه پادشاه عربستان قصد امضاء نمودن حكم اعدام شيخ نمر النمر را دارد .
در آن خبر اعلام نموديم كه :
واي بحالتان!!!
واي بحالتان .... اگر ناخن مبارز و سرباز دلير اسلام شيخ نمر النمر اين روحاني مبارز شيعي زخم شود .
واي بحالتان .
خدا ميداند كه به آتش تان ميكشيم .
چه بهتر كه در اولين فرصت با نهايت احترام ايشان را آزاد كنيد .
به نفعتان است .
وگرنه آنچه ديديد از خودتان ديديد...........
يا حق .
ولي حال متوجه عمق كينه اتان به شيعه و علماي شيعي شديم و خود ثابت كرديد كه بايد با شما برخورد شود .
حال نوبت ماست .
منتظر واكنش سخت و شديد ما ، همانگونه كه اعلام كرده بوديم باشيد .
خود چنين خواستيد .
يا حق
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار