کد خبر: 761847
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
با آراء مخاطبان پویش مردمی عشاق الحسین (ع)
مخاطبان پویش مردمی عشاق الحسین(ع) برگزیدگان خود را درمسابقه عکس سلفی من و دوست اربعینی ام ، معرفی کردند.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای انقلاب اسلامی، در این رقابت تنگاتنگ که مخاطبان باید ظرف 24 ساعت برترین های خود را از میان 12 عکس راه یافته به این مرحله انتخاب می کردند، عکس سلفی رایحه محمد پور از تهران، امیرعاشوری از تهران و ابوالفضل آسرایی از کرج از نگاه مخاطبان به عنوان برترین های این صفحه معرفی شدند.

این رقابت نفس گیر و تنگاتنگ که پس از معرفی 12 عکس برتر صفحه عشاق الحسین(ع) در شبکه مجازی اینستاگرام از ساعت 11 روز پنجشنبه سوم دی ماه آغاز شد، مخاطبان در مدت 24 ساعت با لایک کردن تصاویر بهتر از نگاه خود، سه تصویر برتر را انتخاب کردند.

12 عکس راه یافته به مرحله نهایی از میان بیش از  600 عکس بارگذاری شده در این صفحه، بیشترین لایک را گرفته بودند. صفحه عشاق الحسین (ع) صبح پنجشنبه به صورت خصوصی (prinate) در  آمد تا تنها دنبال کنندگان (فالوئر) صفحه امکان رای دادن را داشته باشند و از هرگونه تقلب پیشگیری شود.

ساعت 11جمعه چهارم دی، 3 تصویری که بیشترین رای مخاطبان  (لایک) را کسب کرده بود و برندگان 3 دستگاه آی پد مشخص شدند.

مرحله بعدی انتخاب برترین های این مسابقه، از نگاه داوران صورت می پذیرد و برندگان 5 سفر کربلا و دو دستگاه آی پد معرفی می شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و  اطلاعات دقیق تر این مسابقه می توانید به صحفه عشاق الحسین در شبکه اینستاگرام به نشانی imam.hussain.lovers یا کانال عشاق الحسین به نشانی @arbaeen_selfi_channel  مراجعه کنید.

لازم به ذکر است صفحه عشاق الحسین(ع) بیش از 41 هزار دنبال کننده دارد و چهره هایی مانند حجت الاسلام ماندگاری، سعید جلیلی، فریبا نادری(بازیگر)، هادی مقدم دوست(نویسنده و کارگردان)، حسین طاهری(مداح اهل بیت)، ارسلان قاسمی(بازیگر) و امید مهدی نژاد(شاعر،روزنامه نگار و طنزپرداز) به این پویش مردمی پیوسته اند. برخی تصاویر شرکت کنندگان در این پویش بیش از 7 هزار بار لایک شده و از حدود 80 شهر ایران و عراق برای این مسابقه اثر ارسال شده است.

پویش «عشاق الحسین(ع)» و مسابقه عکس سلفی «من و دوست اربعینی ام» به همت فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار شده است برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 9-55419057 تماس بگیرید.د

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار