کد خبر: 749427
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
در جلسه علنی مجلس تذکرات کتبی نمایندگان توسط هیات رئیسه مجلس قرائت شد و نماینده مردم تهران در خصوص جلوگیری از ایجاد شرکت‌های مک‌دونالد در ایران به رئیس‌جمهور تذکر داد.
مهر:  در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان توسط هیات رئیسه مجلس قرائت شد.

بر این اساس، سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر به وزیر تعاون در خصوص پرداخت حقوق بازنشستگان شرکت فولاد و حامد قادرمرزی نماینده مردم قروه و سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز به وزیر علوم درباره بحث سوء مدیریت در دانشگاه پیام‌نور تذکر دادند.

همچنین محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان، منصوری و امیری خامکانی به وزیر تعاون در خصوص علت عدم پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد کشور تذکردادند.

محمدرضا پورابراهیمی همچنین به وزیر صنعت درباره توضیح علت درخواست بی‌دلیل وزیر صنعت برای خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا و علیرضا محجوب، نادر قاضی‌پور، آقاجانی و اکبریان به وزیر نیرو در خصوص لزوم یکسان‌سازی حقوق مستخدمان تذکر کتبی دارند.

ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در خصوص لزوم اعلام اقدامات انجام شده توسط مسئولان درباره مهار ریزگردها و بیابان‌زدایی و مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در خصوص جلوگیری از ایجاد شرکت‌های مک‌دونالد در ایران به رئیس‌جمهور تذکر دادند.

همچنین نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه و محمد دهقان نماینده مردم طرقبه به وزیر راه و شهرسازی درباره تسریع در اجرای طرح مسکن کارگران تذکر دادند.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان به وزیر دفاع درباره بهبود وضعیت معیشتی ارتشیان که حمایت از آنها، حمایت از اقتدار نظام است و نیز به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره وضعیت معیشتی بازنشستگان هیات‌های علمی قبل از سال 84 تذکر داد.

یعقوب جدگال نماینده مردم چابهار نیز به وزیر راه و شهرسازی در خصوص رسیدگی به مساله واگذاری زمین به افراد غیربومی تذکر داد.

علیرضا دهقان نماینده مردم طرقبه به وزیر کشور درباره برخورد با قاچاق دخانیات تذکر داد.

همچنین حمید رسایی نماینده مردم تهران به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره لزوم نظارت بیشتر به بازار در خصوص کاهش وزن محصولات بسته‌بندی شده و نیز اظهارات غیرمنطقی در خصوص استفاده از مدیران خارجی در بخش اقتصادی تذکر داد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار