به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران، اولین همایش نوابغ فروش تولید ملی اقتصادی ایران  در سالگرد تاسیس کمپین آری به تولید ملی همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)  با حضوردکتر فریدون قربانیان مدیریت شرکت بادران،آرش منتظر صاحب مدیر عامل شرکت دیبا تجارت خاور میانه، مصطفی حسنی دبیر کمپین آری به تولید ملی و بیش از  700 نفراز فروشندگان برتر تولیدات محصولات گروه سلامت نوترون  از سراسر کشور درشرکت بادران غرب تهران برگزار شد.DSC_4883

بر پایه این خبردراین مراسم ابتدا دکتر قربانیان مدیریت شرکت بادران ضمن خوشامد گویی از همه دوستان و همراهان در رابطه با محصلات بادران توضیحاتی جامع ایی را ارائه داده و اظهار داشت، شرکت  بادران گستران مقدمات کسب مجوز خور را از کمیته نظارت بر بازاریابی از سال 1388 آغاز و بعد از طی مراحل قانونی و انجام بررسی های دقیق و اخذ تأییدیه های لازم شهریور سال 1390 موفق به دریافت اولین مجوز بازاریابی شبکه ای ایران از وزارت صنعت ، معدن و تجارت (مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران) گردید.

DSC_4745

وی تصریح کرد موضوع فعالیت شرکت با توجه به اهمیت انرژیهای پاک (باد و خورشید) در زندگی روزمره و افزایش روز افزون استفاده از این انرژیها در کل دنیا و گسترش آن در داخل کشور ، فروش شبکه ای کالاهای مرتبط با انرژیهای نو می باشد . بی شک استفاده بی رویه از منابع فسیلی نه تنها باعث از بین رفتن این منابع می شوند بلکه موجب افزایش هزینه های روزمره زندگی ، ایجاد آلودگی های زیست محیطی و بیماریهای صعب العلاج می گردند . حفظ محیط زیست از وظایف همه ما است و همگی موظف هستیم کره زمین را عاری از آلودگی و پاک به نسل های بعدی بسپاریم ، این یک رسالت بزرگ و جهانی است.

قربانیان در مورد اصول پایه ای حاکم بر « شبکه بادران » تاکید کرد ما در تلاشی دو سویه با بهره گیری از انرژی های پاک و ارائه محصولات مرتبط ، به تعهد جهانی خود مبنی بر حفظ و نگهداری طبیعت پاک و سالم پایبند بوده و از سوی دیگر با بهره گیری مسئولانه از طبیعت ، محصولاتی سالم و طبیعی را برای تضمین سلامت جامعه فراهم کرده ایم .

وی همچنین در پایان  صحبت های خود خبراز وعده های بسیار مهم وخیلی خوبی را تا چند روز آینده  خطاب به سفیران فرهنگی و فروشندگان محصولات نوترون را داد.

DSC_4820

در ادامه مصطفی حسنی، دبیر کمپین آری به تولید ملی گفت: حضور  بیش از700 فروشنده برتر تولیدات ایرانی به عنوان سفیران فرهنگی آری به تولید ملی در جامعه اقتصادی کشور ،با هدف ارائه روش ها ی تبلیغ کلامی کالای داخلی و تکریم و بررسی جایگاه  وهمچنین توسعه راهکارهای فرهنگی تولیدات ملی در ایران باعث افتخارو سربلندی ما در این کمپین می باشد. .

حسنی درباره اهداف این کمپین اظهار داشت :آری به تولید ملی یعنی دست به دست تولید کننده ایرانی دادن؛ یعنی همنفس شدن با نفس های کارگر ایرانی؛ آری به تولید ملی یعنی حس غرور وقتی که فروشنده فریاد بزند تولیدی ایران! آری به تولید ملی یعنی کالای ایرانی خریدن، کالای ایرانی فروختن که همان هدف اقتصاد مقاومتی در کشور است .

DSC_4742

وی با اشاره به حمایت بخش های مختلف همچون دیبا تجارت خاورمیانه و گروه سلامت نوترون از کمپین آری به تولید ملی تصریح کرد : .ما ثروت کشف نشده بسیار در ایران داریم که اگر این ثروتها شناسایی و عرضه شوند با سرعتی بیش از آنچه تصورش می‌رود می‌توانیم جایگاه خودمان را در حوزه اقتصاد و اشتغال بهبود ببخشیم.

در پایان این مراسم باشکوه به پانزده نفر از سفیران  فرهنگی برتر ملی جوایز ارزنده ایی اهدا گردید.

DSC_4817

DSC_4782

DSC_4798DSC_4763

 

گزارش تصویر:سید علیرضا کیایی