کد خبر: 722430
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
در حالي كه پيش‌تر قرار بود سامانه اعلام اعتراض به حذف يارانه به مدت يك ماه فعال باشد و متقاضيان به آن مراجعه كنند، در ادامه اين مهلت به 15 روز و اكنون به 20 روز تغيير كرده است.
با شروع حذف يارانه پردرآمدها از فهرست سازمان هدفمندي يارانه‌ها و در ادامه اعتراض بخشي از حذف‌شدگان، دولت تصميم گرفت شكايات آنها را دريافت كند و از راه‌اندازي سامانه‌اي براي ثبت درخواست‌ها خبر داد. به گزارش ايسنا، بر اين اساس وزارت كار و رفاه اجتماعي اعلام كرد كه از پنجم خردادماه سامانه yaraneh10. ir راه‌اندازي شده و متقاضيان مي‌توانند به مدت يك ماه اعتراض خود را نسبت به حذف يارانه ثبت كنند اما در ادامه، مدت اين پاسخگويي به 15 روز يعني تا 20 خرداد كاهش يافت. اما وزارت كار و رفاه اجتماعي در آخرين اطلاعيه خود از تمديد مهلت تعيين شده تا پايان خرداد ماه خبر داد و اعلام كرد افراد حذف شده از جمع يارانه‌بگيران مي‌توانند در صورت تمايل تا زمان تعيين شده براي اعلام اعتراض خود به سامانه مربوطه مراجعه كنند.
معترضان به حذف يارانه حدود 11 روز ديگر براي اعلام شكايت خود مهلت دارند و پس از انجام بررسي‌ها، در صورت حذف به دليل خطاي احتمالي يا تشخيص براي استحقاق دريافت يارانه، مجدداً به فهرست يارانه‌بگيران باز خواهند گشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار