کد خبر: 722101
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
گزارش ميداني خبرنگار جوان از آخرين حادثه اسيدپاشي تهران
مردي كه متهم است بعد از اسيدپاشي به روي زن جوان در جنوب تهران از محل گريخته، تحت تعقيب پليس قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 17 و 13 دقيقه عصر روز يك‌شنبه، 17 خردادماه به مأموران كلانتري 161 ابوذر خبر رسيد كه زن جواني ابتداي كوچه داميار در خيابان سجاد شمالي هدف اسيدپاشي قرار گرفته است. لحظاتي بعد بود كه سرهنگ حجت‌اله مرادي، رئيس كلانتري به همراه تيمي از مأموران در محل حاضر شد. نخستين تحقيقات نشان داد زن جواني از سوي مردي موتورسوار هدف اسيدپاشي قرار گرفته است‌ و بعد از حادثه همسايه‌ها به كمك زن مصدوم شتافته‌اند. مأموران پليس در نخستين گام زن مصدوم را با كمك امدادگران به بيمارستان شهداي يافت‌آباد منتقل كردند.

   شدت جراحت
معاينات اوليه نشان داد كه مايعي اسيدي روي سر، پيشاني، گردن و كمر وي ريخته شده است. تيم پزشكي بعد از معاينه و پانسمان چند تاول كه بر اثر پاشيدن مايع اسيدي به‌وجود آمده بود اعلام كردند كه خوشبختانه آسيب جدي به زن جوان وارد نشده است و وي را مرخص كردند.
 
  شرح ماجرا از زبان شاكي
زن جوان در توضيح ماجرا به پليس گفت: مدتي قبل مرد جواني در خيابان مزاحم من شد. من به او هشدار دادم كه شوهر و بچه دارم و خواستم مزاحم نشود. مزاحمت‌هاي او اما ادامه داشت تا اينكه شماره تلفن خانه ما را به‌دست آورد و تلفني ايجاد مزاحمت مي‌كرد. او تهديد كرد شوهرم را مي‌كشد تا اينكه روز حادثه وقتي براي خريد به مغازه رفتم مرد موتورسواري نزديك شد و نايلوني را كه مايعي داخلش بود به طرفم پرتاب كرد. ابتدا فكر كردم آب است اما وقتي سوزش شديدي احساس كردم متوجه مايع اسيدي شدم و درخواست كمك كردم. چند لحظه بعد هم مأموران كلانتري از راه رسيدند.  پس از طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان ويژه پليس آگاهي پايتخت قرار گرفت. تحقيقات براي شناسايي و دستگيري عامل اين حادثه از سوي مأموران پليس ادامه دارد.

   محل حادثه
خبرنگار ما كه در محل حادثه حاضر شده بود، با تعدادي از شاهدان گفت‌وگويي انجام داد.

   حرف‌هاي مرد ميوه‌فروش
بهنام، ميوه‌فروش محله گفت: ساعت 17 بود و به خاطر گرماي شديد خيابان خلوت بود كه مشتري براي خريد ميوه وارد فروشگاه شد. در حالي كه داشتم ميوه‌هاي مشتري را وزن مي‌كردم صدايي از داخل كوچه به گوشم رسيد. ابتدا فكر كردم بچه‌هاي محل با هم درگير شده‌اند به همين خاطر توجه زيادي نكردم و مشغول وزن كردن ميوه شدم كه ديدم يكي از دوستانم به سرعت به طرف كوچه آمد و گفت مرد موتور‌سواري به روي زن همسايه مايع اسيدي پاشيد و فرار كرد. وقتي سراغ اين زن كه در چند قدمي فروشگاه افتاده بود رفتم صداي‌ «آي سوختم آي سوختم»ش به آسمان بلند شده بود. بلافاصله ظرفي را از داخل مغازه پر آب كردم و به روي او ريختم. چند بار اين كار را انجام دادم تا اينكه زنان همسايه به كمكش آمدند و او را به داخل آرايشگاه زنانه‌اي بردند. لحظاتي بعد مأموران كلانتري از راه رسيدند و بلافاصله به زنان همسايه گفتند كه فقط به روي او آب بپاشند تا اثر مايع اسيدي از بين برود، تا اينكه اورژانس رسيد و او را به بيمارستان منتقل كردند. وي در ادامه گفت: نايلوني كه داخل آن مايع اسيدي بود بعد از فرار موتورسيكلت كنار كوچه افتاده بود كه من تحويل مأموران كلانتري دادم.

   سر و گردنش تاول زده بود
صاحب آرايشگاه كه زن جواني بود، درباره اين حادثه گفت: داخل آرايشگاه بودم كه صداي دلخراشي به گوشم رسيد. وقتي در را باز كردم زن همسايه روي زمين افتاده بود كه خيال كردم سارقي تلفن همراهش را سرقت كرده است اما وقتي صداي «آي سوختم» او را شنيدم كه مدام فرياد مي‌زد به كمكش رفتم كه ديدم سر، پيشاني و گردنش به شدت متورم و قرمز شده است و حتي چند تاول هم ديده مي‌شد. او گفت كه يك مرد مايع اسيدي به رويش پاشيده است، به همين دليل يكي از همسايه به روي او آب ريخت. به كمك شاگردم او را به داخل آرايشگاه برديم و به روي او چند ظرف بزرگ آب پاشيديم، اما او همچنان فرياد سوختم سوختمش بلند بود تا اينكه به بيمارستان منتقل شد.

   مايع پاشيده شده چرب بود
شاگرد آرايشگاه هم كه دختر جواني بود، گفت: بعد از فرياد زن جوان به كمكش رفتيم. وقتي دستش را گرفتم تا به آرايشگاه ببرم دستش چرب و ليز بود كه حتي دست من هم بعد از تماس با آن سوزش گرفت. همان لحظه فهميدم كه مايع اسيدي بوده، به همين دليل فقط به روي او آب مي‌پاشيديم تا اثرات مايع اسيدي از بين برود و خوشبختانه بعد از اينكه از بيمارستان مرخص شد معلوم شد اين مايع اثر كمي روي بدن زن جوان گذاشته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار