کد خبر: 718652
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۴
نوع پوشش نويد محمدزاده بازيگر فيلم «ناهيد» در جشنواره كن فرانسه بحث‌هاي زيادي را در شبكه‌هاي اجتماعي به همراه داشته است.
محمد صادقی
نوع پوشش نويد محمدزاده بازيگر فيلم «ناهيد» در جشنواره كن فرانسه بحث‌هاي زيادي را در شبكه‌هاي اجتماعي به همراه داشته است.
فيلم سينمايي «ناهيد» در جشنواره فيلم كن تنها فيلم ايراني حاضر در اين دوره از جشنواره است. عوامل و بازيگران اين فيلم نيز به اين بهانه در كن حضور پيدا كرده‌اند و تصاوير حضورشان در كن، از طريق شبكه‌هاي اجتماعي منتشر شده است. پژمان بازغي يكي از بازيگران «ناهيد» عكس مشتركي با «نويد محمدزاده» منتشر كرده است. اين عكس به دليل پوشش نامتعارف محمدزاده بحث‌برانگيز شده است. كاربران ايراني شبكه‌هاي اجتماعي نسبت به نوع لباس اين بازيگر نظرات متعددي را بيان كرده‌اند. نوع پوشش نامناسب بازيگران ايراني در فستيوال‌هاي خارجي، بازتاب‌هاي زيادي در شبكه‌هاي اجتماعي داشته است. پيش از اين نيز نوع لباس انتخابي بازيگران فيلم «گس» كه در جشنواره ونيز حضور پيدا كرده بودند، انتقادات زيادي را درباره بد لباس بودن بازيگران و عدم دقت در آراستگي در پي داشت. محمدزاده پيش از اين نيز با يك پوشش غيرمتعارف ديگر در جشنواره فيلم فجر حضور پيدا كرده بود. فيلم سينمايي «ناهيد» به نويسندگي و كارگرداني آيدا پناهنده است كه اولين تجربه كارگرداني خود را پشت سر گذاشته است. اين فيلم ابتدا در بخش «نوعي نگاه» جشنواره فجر حضور داشت و هم‌اكنون در يك حضور بين‌المللي به كن رفته است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فریده
|
-
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
0
0
بهتراست قبل از بیان هر مسئله و برچسب های مختلف تحقیق بعمل آورده و بعد اظهار نظر بفرمایید!نوید محمدزاده با لباس متعارف و بسیار رسمی در جشنواره حضور داشته اند و این عکس در لباس توریستی خارج از جشنواره گرفته شده لازم است که اصلاح کنیدو براحتی با جایگاه افراد بازی نکنید!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار