کد خبر: 717432
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
پسر جواني كه متهم است با همدستي پسرعمويش شوهر خود را به قتل رسانده به قصاص محكوم شد.
پسر جواني كه متهم است با همدستي پسرعمويش شوهر خود را به قتل رسانده به قصاص محكوم شد.

به گزارش خبرنگار ما، 22 اسفندماه سال 91 بود كه ماموران پليس قرچك ورامين جسد مرد جواني را اطراف شهر كشف كردند. اولين بررسي‌ها نشان داد كه مرد جوان بر اثر فشار بر عناصر حياتي گردن فوت شده است. بررسي‌ها، همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني نشان داد كه زني به نام فرخنده گم شدن شوهرش كه عماد نام داشت را به پليس گزارش داده است. فرخنده بعد از حضور در پزشكي قانوني هويت شوهرش را شناسايي كرد. پس از آن بود كه فرخنده به عنوان مظنون مورد تحقيق قرار گرفت و در بازجويي‌ها به قتل شوهرش با همدستي پسرعمويش صابر اقرار كرد. اقرار دو متهم در بازجويي‌ها سبب شد تا بازپرس هر دو را در اتهام مشاركت قتل گناهكار دانسته و كيفرخواست عليه‌شان صادر كند.

نماينده دادستان تهران صبح امروز بعد از اين كه جلسه شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران رسميت يافت در جايگاه قرار گرفت و گفت متهمان در بازجويي‌ها ضمن برقراري رابطه نامشروع، جزييات حادثه را شرح داده‌اند. فرخنده شرح داده است كه شوهرش را با داروي خواب‌آور مسموم كرده و با همدستي صابر وي را خفه كرده است بنابراين براي آن‌ها درخواست صدور مجازات قانوني دارم.

پس از آن كه وكلاي اولياي دم براي دو متهم درخواست قصاص كردند متهم 19 ساله در جايگاه ايستاد و اتهام‌هاي خودش را پذيرفت . او گفت فرخنده دختر عموي من بود. مدتي قبل از حادثه بود كه تماس گرفت و درباره مشكلات زندگي‌اش حرف زد. گفت كه شوهرش او را درك نمي‌كند و ابراز علاقه كرد.مدتي كه گذشت ماجراي قتل شوهرش را مطرح كرد و خواست با كمك هم اين كار را انجام دهيم. ابتدا طفره رفتم اما بعد قبول كردم كه در اين كار به او كمك كنم. روز حادثه وقتي به درخواست فرخنده وارد خانه‌اش شدم ديدم كه شوهرش وضع خوبي ندارد. حالش بد بود و تلوتلو مي‌خورد. فرخنده گفت كه او را با خوراندن داروي خواب آور مسموم كرده است. به او حمله كرديم و ظرف مسي به سرش كوبيديم. بعد پارچه‌اي به دور گردنش انداخته و او را خفه كرديم.

فرخنده اما وقتي در جايگاه قرار گرفت اتهام خودش را رد كرد و گفت 13 ساله بودم كه پدرم من را به عقد مردي دراورد كه رابطه خوبي با هم نداشتيم. به خاطر اين كه بچه‌دار نمي‌شدم طلاقم داد و به خاطر فشار خانوادگي مجبور شدم دوباره ازدواج كنم. توافق كرديم كه به خاطر مشكلي كه دارم طفلي را به فرزندي قبول كنيم كه اين كار را كرديم. شوهرم اعتياد داشت و اصلا به من توجه نمي‌كرد. به خاطر وضعيت زندگي‌ام نمي‌توانستم طلاق بگيرم به خاطر همين وقتي پسرعمويم ابراز علاقه كرد رابطه با او را قبول كردم. بعد هم مساله قتل شوهرم پيش آمد و مرتكب قتل شد. من هم در اين كار به او كمك كردم. وقتي شوهرم با صابر درگير شد با كاسه مسي به سر شوهرم زدم تا صابر را نجات دهم اما خفگي كار صابر بود.

فرخنده درباره سرنوشت كودكي كه به فرزندخواندگي قبول كرده بودند گفت آن طفل را از راه غيرقانوني به فرزندخواندگي قبول كرده بوديم كه بعدا تحويل بهزيستي شد.

هيات قضايي بعد از ختم جلسه صابر را به قصاص و تحمل 71 ضربه شلاق و فرخنده را از اتهام مشارکت تبرئه کرده و به جرم معاونت در قتل به 15 سال حبس و 99 ضربه شلاق محکوم کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار