کد خبر: 712369
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
تغيير و تغيير و بازهم تغيير
تغييرات، تغييرات و باز هم تغييرات. تغييراتي كه پرسپوليس را اين فصل ركورد شكن كرده. تيمي كه اگر چه...
دنيا حيدري
تغييرات، تغييرات و باز هم تغييرات. تغييراتي كه پرسپوليس را اين فصل ركورد شكن كرده. تيمي كه اگر چه در ليگ نتوانسته گوي سبقت را از رقبا بربايد، حداقل در اين وادي توانسته ركوردي عجيب از خود به جاي بگذارد، ركوردي كه بعيد است نصيب تيمي ديگر شود.
 
پرسپوليس مانند انبار باروت مي‌ماند كه يك جرقه كوچك لازم است براي يك آتش بازي بزرگ. شايد چون هرگز اتفاقات اين تيم بدون سر و صدا انجام نمي‌شود و در بوق و كرنا مي‌شود. همه چيز مي‌توانست با كنار گذاشتن درخشان تمام شود اگر او از مسئولان باشگاه درخواست نمي‌كرد بازي با النصر را هم به او فرصت دهند و در مقابل پاسخ مثبت باشگاه حرف از استعفا بزند. درخشان مي‌دانست نه توان شكست النصر را دارد و نه پرسپوليس فرصتي دوباره به او خواهد داد، به همين دليل بعد از گرفتن اين فرصت پيش دستي كرد و استعفا داد تا اوضاع بار ديگر پيچيده شود.
 
مذاكره با برانكو اين بار جدي است. مذاكره‌اي كه مدير روابط عمومي باشگاه آن را تأييد مي‌كند. نژادفلاح راهي استانبول شده تا با برانكو صحبت كند و ديروز خبر رسيد نوافق حاصل شده و برانكو رسماً سرمربي پرسپوليس شده است. اما حالا درخشان از استعفا حرف زده و مشخص نيست در بازي با النصر تكليف او چيست. باشگاه در انتظار استعفاي كتبي اوست اما استعفاي درخشان تا كنون تنها حرفي شفاهي در گفت‌وگو با رسانه‌ها بوده و بس. با وجود اين مديرروابط عمومي باشگاه پرسپوليس از توافق نژاد فلاح با برانكو و قبول استعفاي درخشان مي‌گويد. حالا آنكه هنوز استعفاي كتبي به دست باشگاه نرسيده است. با وجود اين مذاكرات رسمي پرسپوليس روز گذشته در هتلي پنج ستاره در استانبول آغاز شد. مذاكراتي كه گفته مي‌شود موفقيت آميز بوده اما در صورت قطعي شدن حضور برانكو در پرسپوليس، بدون شك او بعد از حذف اين تيم از بازي‌هاي آسيايي روي نيمكت سرخپوشان خواهد نشست. نيمكتي كه درخشان تصور مي‌كرد با شرايط اسفبار پرسپوليس و اوضاع نابسامان مالي اين تيم، تا پايان فصل در اختيار او خواهد بود.
 
 
درخشان حتي بعد از اتفاقات اخير در صدد بود تا با نشستن روي نيمكت پرسپوليس در بازي با النصر و كسب پيروزي احتمالي برابر اين تيم با شرايطي مناسب تر اين تيم را ترك كند. اما او خود بهتر از هركسي به توانايي‌هاي خود آگاه بود و شايد به همين دليل هم بود كه قبل از بازي سرخپوشان در رقابت‌هاي آسيايي در حالي كه باشگاه براي حضور او در اين بازي هم موافقت كرده بود مسئله استعفا را پيش كشيد. استعفايي كه البته هنوز روي كاغذ نرفته اما تاثيري هم نمي‌تواند در اصل ماجرا داشته باشد. چراكه باشگاه ديگر تحت هيچ شرايطي به همكاري با درخشان فكر نمي‌كند و اگر برانكو هم در ادامه روي نيمكت اين تيم ننشيند، عبدي سكان هدايت سرخپوشان را به دست خواهد گرفت.
 
اما همه بحث‌ها حول محور درخشان و نيمكت پرسپوليس نمي‌چرخد. گويا تغييرات پرسپوليس بار ديگر به ساختمان باشگاه هم كشيده خواهد شد. طي روزهاي اخير حرف‌هايي از رفتن نژادفلاح بود كه در جلسه او با وزارت ورزش، اين مسئله منتفي شد و حالا حرف از تغييرات در هيئت مديره باشگاه است. در حالي كه هيئتي از پرسپوليس در حال مذاكره با برانكو هستند، گفته مي‌شود كه هيئت مديره پرسپوليس نيز به زودي دستخوش تغييرات مي‌شود و اين بار گويا قرار است ابراهيم جهانگيري برادر معاون اول رئيس‌جمهور، دكتر ضيايي و حسين هدايتي در تركيب جديد اعضاي هيئت مديره پرسپوليس باشند. هر چند كه گفته مي‌شود علي‌اصغر مونسان و جعفر كاشاني همچنان به فعاليت خود در هيئت مديره سرخپوشان ادامه خواهند داد.
 
البته گفته مي‌شود قرار بر اين است كه هدايتي در مزايده سوم براي خريد باشگاه پرسپوليس اقدام كند و در صورت پيروزي تغييرات جديدي از جمله جابه‌جايي در سمت مديرعاملي اين تيم را نيز شاهد خواهيم بود. اما تا زمان مزايده سوم نژادفلاح كماكان به عنوان سرپرست پرسپوليس خواهد بود. بحث حضور دوباره هدايتي وقتي جدي تر مي‌شود كه او در صفحه اجتماعي خود مي‌نويسد: « اين حقير نيز يك هـوادار مثل شما هـستم هـر كارى كه مي‌توانستم و شما از من خواستيد تا كنون تلاش كردم انجام وظيفه كنم. در خصوص انتخاب سر‌مربى با توجه به جميع جهـات و ملاحظاتى كه قابل ذكر نيست مسئولان ذيربط در تلاش هـستند كه انتخاب مناسب انجام دهـند تقاضا دارم به دوستان خود اعتماد كنيد وصبور باشيد سال خوب و موفقيت آميزى را براى پرسپوليس و هـوادارانش آرزو مي‌كنم.»
 
هدايتي هميشه يكي از گزينه‌هاي حضور در پرسپوليس بوده است. علاقه او براي به دست آوردن مالكيت پرسپوليس مسئله‌اي نيست كه بركسي پوشيده باشد. هميشه هم سر بزنگاه و وقتي دست پرسپوليس براي يك انتخاب حساس تنگ است سر و كله‌اش پيدا مي‌شود كه نقش يك قهرمان را بازي كند و حالا، درست وقتي هوادار از درخشان شاكي است و خواهان تغييرات است، سر و كله هدايتي پيدا شده تا كمك حال باشگاه در جذب برانكو باشد. آن هم در حالي كه از سوي ديگر حواسش جمع مزايده سوم است. مزايده‌اي كه اگر به سود او تمام شود، تغييراتي ديگر را به دنبال خواهد داشت تا ركورد پرسپوليس در تغييرات پرتعداد اين فصل پر و پيمان تر از قبل شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار