کد خبر: 712012
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
پاسخ مدير شبكه‌3 به منتقدان سريال مديري
مدير شبكه سوم سيما با قاطعيت اعلام كرده است كه سريال «در‌حاشيه» مهران مديري بدون تغيير ادامه مي‌يابد ضمن آنكه اين سريال به هيچ وجه قصد توهين به هيچ قشري را نداشته و منتقدان جامعه پزشكي در اين باره عجولانه قضاوت كرده‌اند.
محمد مصطفي‌نژاد
مدير شبكه سوم سيما با قاطعيت اعلام كرده است كه سريال «در‌حاشيه» مهران مديري بدون تغيير ادامه مي‌يابد ضمن آنكه اين سريال به هيچ وجه قصد توهين به هيچ قشري را نداشته و منتقدان جامعه پزشكي در اين باره عجولانه قضاوت كرده‌اند.
«سيدغلامرضا ميرحسيني» در شرايطي از ادامه بدون تغيير در پخش سريال طنز مديري خبر داده است كه شواهد امر در روزهاي گذشته از تلاش سازمان نظام پزشكي كشور براي ترتيب دادن تحصن پزشكان و اعتراض آنها به اين سريال حكايت داشت.
با اين حال مدير شبكه سوم سيما با رد اظهارات در خصوص توهين اين سريال به جامعه پزشكي به «فارس» گفته است: «تمام تلاش ما در توليد اين اثر ايجاد فضايي شاد براي مردم بوده است و به هيچ عنوان قصد توهين و جسارت به هيچ قشري مد نظر ما نبوده و نيست.» به گفته ميرحسيني، دوستان منتقد اين سريال عجولانه قضاوت مي‌كنند و اگر بدون تعصب به محتواي اثر نگاه كنند، متوجه مي‌شوند كه «در حاشيه» به هيچ كس توهين نمي‌كند.
مدير شبكه 3 با اشاره به استقبال مردم از سريال مديري به منتقدان اين سريال هم توصيه كرد كه پاي تماشاي «در حاشيه» بنشينند و لذت ببرند. البته مدير شبكه سوم سيما با اعلام اينكه «براي ما نظر مردم از اهميت بيشتر و بالاتري برخوردار است» به نظر مي‌رسد كه نيشتري هم به منتقد درجه اول «در حاشيه» و رسانه ملي زده باشد.
رئيس سازمان نظام پزشكي كشور روز پنج‌شنبه گذشته در نامه‌اي به رسانه ملي از سريال مهران مديري و رويه كلي صدا و سيما در قبال جامعه پزشكان انتقاد كرده و پخش اين سريال را عامل تخريب رابطه پزشك و بيمار قلمداد كرده بود. با وجود اطمينان خاطر ميرحسيني به طرفداران سريال «در حاشيه» مديري اما بعيد به نظر مي‌رسد كه مخالفان سختگير اين سريال و رسانه ملي در جامعه پزشكي كشور از موضع خود عقب‌نشيني كنند؛ چراكه ظاهراً جريان پزشكي در حال تشكيل يك تجمع است.
براي شبكه سوم سيما، مهران مديري و گروهش اما چيزي تغيير نخواهد كرد؛آنها حمايت سرسختانه مردم را دارند. نظرات مردمي در رسانه‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي حاكي از حمايت آنها از سريالي است كه جاي خالي چندين و چند ساله يك برنامه طنز تلويزيوني پر مهره را نزدشان پر كرده است. به گفته ميرحسيني در حال حاضر پخش فاز اول سريال «در حاشيه» به روال عادي و روتين خود ادامه دارد و براي فازهاي بعدي هم در زمان پخش تصميم‌گيري خواهد شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار