کد خبر: 708407
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۶
در حالي اجراي نمايش «پاييز» به كارگرداني نادر برهاني‌مرند متوقف شده كه دليل اصلي اين موضوع عدم توجه يكي از بازيگران كار به متن و ايجاد تغييرات شخصي در نمايشنامه است.
در حالي اجراي نمايش «پاييز» به كارگرداني نادر برهاني‌مرند متوقف شده كه دليل اصلي اين موضوع عدم توجه يكي از بازيگران كار به متن و ايجاد تغييرات شخصي در نمايشنامه است.
 پس از مدت‌ها تذكر به گروه اجراي نمايش «پاييز» در خصوص ايجاد تغييرات در متن نمايشنامه سرانجام به دستور مجيد سرسنگي، مدير تماشاخانه ايرانشهر اجراي اين نمايش از امشب متوقف شد. براساس اين گزارش، نمايش «پاييز» تا ۲۷ اسفند قرار بود در سالن ناظرزاده‌كرماني تماشاخانه ايرانشهر اجرا داشته باشد اما عدم‌همراهي يكي از بازيگران باعث شد كه اين اثر توقيف شود.
طي چند روز اخير مديرعامل خانه هنرمندان و مدير تماشاخانه ايرانشهر بارها نسبت به انجام تغييرات در متن اين نمايشنامه، به خصوص توسط يكي از بازيگران اصلي به كارگردان اثر تذكر داده بود و برهاني‌مرند نيز چندين بار تغييرات مورد نظر را كه به اطلاع شوراي بازبيني رسيده بود در اين نمايشنامه انجام داده بود اما باز هم اصرار يكي از بازيگران مبني بر بداهه‌گويي و تغيير در متن نمايش باعث شد كه سرانجام دستور توقف اجراي اين اثر توسط سرسنگي صادر شود.  مجيد سرسنگي در گفت‌وگويي با ايسنا‌، درباره دلايل توقيف نمايش «پاييز» به كارگرداني نادر برهاني‌مرند كه پنج شب ديگر اجرا دارد‌، توضيح داد: حتي اگر يك شب ديگر از اجراي اين نمايش باقي مانده بود، باز هم آن را توقيف مي‌كردم.
او اضافه كرد: آقاي برهاني‌مرند متني خوب را پيشنهاد داد و من هم پذيرفتم اما متأسفانه در طول كار، يكي از بازيگران نمايش مطالبي را اضافه كرد كه در متن نبود و تماما از آن ركاكت و استهجان مي‌باريد. سرسنگي در پاسخ به اين پرسش كه چرا به جاي تذكر دادن نمايش را توقيف كرده است‌، توضيح داد: چندين بار تذكر دادم و حتي خود آقاي برهاني‌مرند حاضر و ناظر است، اما متأسفانه اين آقاي بازيگر حتي به حرف كارگردان هم گوش نداد.
براساس اين گزارش در حال حاضر سايت بليت‌فروشي نمايش «پاييز» در تماشاخانه ايرانشهر بسته شده و حتي تلفني كه براي رزرو بليت روي پوستر اين نمايش گنجانده شده است نيز پاسخگوي مخاطبان نيست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار