کد خبر: 707219
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزير آموزش و پرورش اعلام كرد
معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزير آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت مطالبات فرهنگيان پيش از پايان سال ۹۳ گفت: پاداش پايان خدمت فرهنگيان اوايل سال ۹۴ پرداخت مي‌شود.

به گزارش «جوان»، سيدمحمد بطحايي در پاسخ به اين پرسش كه مطالبات معوق فرهنگيان چه زماني پرداخت مي‌شود، خاطرنشان كرد: يكي از نكاتي كه موجب رنجش همكاران شده و يك اعتراض صنفي در بعضي از آنها ايجاد كرده است، مطالبات و معوقات فرهنگيان است. وي ادامه داد: در برخي موارد برخي فرهنگيان از سال 90 تاكنون مطالباتي داشتند كه سخنگوي دولت هم اشاره كرد و بخش عمده اين مطالبات قبل از پايان سال 93 پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مديريت و پشتيباني وزير آموزش و پرورش تصريح كرد: در همين هفته بخشي از پرداخت‌ها را آغاز كرديم يعني پرداخت بخشي از حق‌التدريس‌ها آغاز شده و در هفته آينده هم ادامه خواهد داشت، حق‌الزحمه امتحاناتي كه در خرداد‌ماه برگزار شده و بعضي از همكاران اين حق‌الزحمه را دريافت نكردند، پرداخت خواهد شد و عمده مطالبات قبل از اتمام سال 93 پرداخت مي‌شود. وي در پاسخ به اين پرسش كه معوقات پاداش پايان خدمت فرهنگيان چه زماني پرداخت مي‌شود، گفت: پاداش بازنشستگان سال 92 در اوايل سال 93 پرداخت شده است.

بطحايي گفت: در سال 93 بازنشستگاني كه به افتخار بازنشستگي نائل آمدند در اوايل سال 94 پاداش پايان خدمت خود را دريافت خواهند كرد. بر اين اساس تاكنون در حوزه پرداخت پاداش پايان خدمت با تأخير مواجه نبوده‌ايم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار