کد خبر: 705556
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸
اعتراض نماینده سبزوار به وضعیت فرودگاه شهر؛
وزارت راه و شهرسازی یا شرکت آسمان را منحل کند یا فرودگاه بین‌المللی سبزوار را تعطیل کند تا مردم از بلاتکلیفی خلاص شوند.

نماینده مردم سبزوار گفت: وزارت راه و شهرسازی یا شرکت آسمان را منحل کند یا فرودگاه بین‌المللی سبزوار را تعطیل کند تا مردم از بلاتکلیفی خلاص شوند.

محمدرضا محسنی ثانی در تذکری شفاهی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: به بی‌مهری ها و کم توجهی‌های برخی مسئولان که به حقوق ، وقت و مشکلات مردم بی توجه‌اند تذکر دارم.

وی ادامه داد: شرکت‌های هواپیمایی خاطی که متاسفانه نظارتی هم بر عملکرد این شرکت‌ها از جمله شرکت هواپیمایی آسمان نمی‌شود، در ابتدای تحریم‌ها 6 پرواز انجام می داد اما این تعداد به یک پرواز کاهش یافته است، وزارت راه و شهرسازی یا این شرکت را منحل کند یا فرودگاه بین‌المللی سبزوار را تعطیل کند تا مردم از بلاتکلیفی خلاص شوند.

نماینده مردم سبزوار با یادآوری درخواست وزارت نیرو برای آبرسانی به یکی از مناطق حوزه انتخابیه‌اش گفت: در آستانه سال جدید قرار گرفته‌ایم ولی همچنان مشکلات عظیم آبرسانی به شهر شوشتمل باقی مانده است، از وزیر نیرو می خواهم به تعهدات داده شده عمل شود.

محسنی ثانی با اشاره به تعداد مسکن مهر واگذار نشده به مالکان این مسکن گفت: 2 هزار و 500 واحد مسکن مهر به دلیل فقدان فاضلاب چندین سال است که تحویل مردم داده نشده است.


منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار