کد خبر: 679468
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
موسسه فرهنگی موزه های بنیادمستضعفان درآستانه روز جهانی کودک و با هدف حمایت از کودکان کار و خیابان « نمایشگاه شاهنامه برای کودکان» را برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی موزه های بنیاد، نمایشگاه خیریه مذکور با پشتیبانی اداره خزانه های موسسه که با هدف شناساندن شاهنامه به کودکان و نمایش تخیلات آنها بر روی بوم‌های نقاشی برپا می شود حاصل تلاش ، مشاور و تدریس پروانه اسماعیل زاده است که از دو سال پیش کلاس های شاهنامه را برای کودکان برگزار کرده  ضمن اینکه  آموزش و سرپرستی اجرای نقاشی‌ها  نیز بر عهده  فرزانه عبادی‌فرد بوده است.

بنابراین گزارش، تمامی منافع حاصل از فروش نقاشی های کودکان، به کودکان کار و خیابان اختصاص داده می شودو علاوه بر آن تعدادی از آثار هنرمندان آزاد همسو با این حرکت فرهنگی و انسان دوستانه، به معرض نمایش و فروش گذاشته می شود و مراسم شاهنامه خوانی و اجرای نمایش های متنوع ، از دیگر برنامه های فرهنگی پیش بینی شده این نمایشگاه است.

نمایشگاه «شاهنامه برای کودکان » در محل گالری ساختمان دفینه،واقع در خیابان میرداماد جنب بانک سینا روز جمعه مورخ 18 مهر ماه از ساعت 10 صبح به مدت یک روز برگزار می شود .
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار