کد خبر: 670312
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
نخستین محموله امدادی ایران برای مردم غزه، امروز سه شنبه ۱۱ شهریور بارگیری و از طریق هوایی به کشور مصر ارسال می‌شود، همچنین، تاکنون دو نوبت کمک مالی از طرف هلال احمر کشورمان برای صلیب سرخ جهانی و صلیب سرخ فلسطین پرداخت شده است.
تسنیم: محموله امدادی و بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایران بعد از مدت مدیدی که ایران برای ارسال آن اعلام آمادگی کرده بود با موافقت مصر به صورت هوایی ارسال می‌شود.

در این راستا پیرحسین کولیوند رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با تایید ارسال محموله امدادی و بشردوستانه هلال احمر کشورمان برای مردم غزه به تسنیم گفت: کمک‌های نقدی مردم کشورمان نیز از مدت‌ها قبل جمع آوری شده بود و در ابتدای حوادث غزه دو کمک نقدی از طرف هلال احمر ایران صورت پذیرفت که یک مبلغ به صلیب سرخ جهانی و مبلغ دیگر به صلیب سرخ فلسطین ارائه شده بود.

وی ادامه داد: بعد از ارسال این محموله جدید، در آینده محموله ای در قالب تجهیزاتی چون آمبولانس و تانکر آب نیز برای آسیب دیدگان غزه خریداری و برای آنان ارسال می‌شود.

همچنین، حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات نیز در تشریح ارسال نخستین محموله امدادی هلال احمر ایران برای مردم غزه به تسنیم گفت: این محموله شامل اقلام زیستی از جمله چادر، پتو، زیرانداز و کنسروجات است، همچنین، در این محموله اقلام درمانی و بهداشتی شامل دارو و تجهیزات پزشکی براساس لیست معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر کشورمان وجود دارد که برای مردم غزه ارسال می‌شود.

درخشان خاطرنشان کرد: سه نفر از هلال احمر شامل دو پزشک و یک نفر از امور بین الملل هلال احمر نیز برای تحویل این محموله بشردوستانه کشورمان به مصر اعزام می‌شوند. براین اساس نخستین محموله امدادی و بشردوستانه هلال احمر ایران برای مردم غزه بعداز ظهر امروز سه شنبه ۱۱ شهریور از سازمان امداد و نجات بارگیری و از طریق فرودگاه امام به مصر ارسال می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار