کد خبر: 660026
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
روابط در فيلا حرف اول را مي‌زند
انتخابات هيئت رئيسه فيلا را پيش رو داريم و قرار است امير رضا خادم به عنوان نماينده ايران در اين انتخابات شركت كند.
 انتخابات هيئت رئيسه فيلا را پيش رو داريم و قرار است امير رضا خادم به عنوان نماينده ايران در اين انتخابات شركت كند. اين در حالي است كه سخنگوي فدراسيون كشتي با بيان اينكه شانس زيادي براي عضويت اميررضا خادم در هيئت رئيسه فيلا نداريم تأكيد كرد: با استمرار حمايت از گزينه پيشنهادي مي‌توانيم به انجام اين امر در آينده اميدوار باشيم.  عليرضا رضايي درباره ميزان شانس خادم براي عضويت در هيئت رئيسه فيلا اظهار كرد: خادم فردي تحصيل‌كرده است، اما براي رؤساي فدراسيون‌ها، سابقه همكاري و تعاملات مديريتي نامزدها با آنها بسيار حائز اهميت است.
 
 
اكثر اعضاي هيئت رئيسه فيلا پيش از انتخاب داراي سابقه دو تا چند بار نامزدي و عدم موفقيت در انتخابات را داشته‌اند و ساليان سال است كه همديگر را مي‌شناسند و در ارتباط هستند.  سخنگوي فدراسيون كشتي خاطرنشان كرد: كشتي ايران تعدادي قهرمان داراي عناوين المپيك و جهاني توام با تحصيلات عالي دانشگاهي دارد كه از شرايطي بالقوه براي نامزدي هيئت رئيسه فيلا برخوردارند كه در بين اشخاص واجد شرايط به نظر مي‌رسد اميررضا خادم در شرايط فعلي از معدل بالاتري برخوردار است، اما با اين تفاسير باز هم نمي‌توانيم به كسب كرسي فيلا از سوي نامزد فدراسيون كشتي ايران در اين دوره خوش‌بين باشيم.
 
 
 بايد بپذيريم براي ورود به مناسبات فيلا و كسب موقعيت‌هاي مديريتي متناسب با شأن كشتي ايران، نياز به سعه صدر، برنامه‌ريزي و ثبات در حمايت از نامزدهاي معرفي شده از سوي خود داريم. ما بايد در اين انتخابات شركت كنيم، حتي اگر رأي نياوريم اما همين حضورها باعث مي‌شود تا ديگر نمايندگان كشورها و اعضاي هيئت رئيسه بيشتر نماينده‌هاي ما را بشناسند و در آينده بتوانيم با كمك آنها قدم مؤثري براي كشتي بر‌داريم. در حال حاضر فقدان برنامه مشخص، عدم ثبات در حمايت از نامزدهاي واجد شرايط و عدم ورود واقع‌بينانه به مناسبات فيلا در چند دهه گذشته نقش مؤثري در پايين بودن ميزان تعاملات مديريتي لازم و ضروري در موفقيت كانديداهاي معرفي شده از سوي ايران براي هيئت رئيسه فيلا دارد. بايد اين نقص را با حوصله و تدبير در شيوه روابط و تعامل واقعي با مناسبات موجود فيلا به تدريج برطرف كرد، تا در آينده نه چندان دور بتوانيم ثمره برخورد آگاهانه كشتي ايران با فيلا را با كسب كرسي‌هاي مديريتي در مجمع جهاني كشتي شاهد باشيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار