کد خبر: 651246
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
جانشین فرمانده کل سپاه:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به تهدیدهای گروه‌های تروریستی در جهان گفت: اتفاقاتی که امروز در کشورهای مختلف رخ می‌دهد حاصل مداخلات نظامی آمریکا و دولت‌های غربی در امور این کشورها است.

جوان آنلاین: سردار حسین سلامی در گفت‌وگو با خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: سپاه پاسداران در سال‌های اخیر به خوبی توانسته است نیازهای خود را شناسایی کند و در راستای رفع آنها گام بردارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران  گفت: نیروهای رزمی ایران از جمله سپاه پاسداران امروز به مرحله‌ای از توانمندی رسیده‌اند که نگران هیچ تهدیدی از سوی دولت‌ها استکباری نیستند.

وی همچنین با اشاره به تهدیدهای گروه‌های تروریستی در جهان گفت: اتفاقاتی که امروز در کشورهای مختلف رخ می‌دهد حاصل مداخلات نظامی آمریکا و دولت‌های غربی در امور این کشورها است.

*ایران هیچ متحد متعهدی در جهان ندارد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ ‌متعهدی که تا آخر راه با آن همراه باشد، در سراسر جهان ندارد.

‌سلامی ‌اظهار کرد: برخورد و تعامل همه کشورها با جمهوری اسلامی ایران به واسطه قدرتی است که کشور ما در ابعاد مختلف به دست آورده است‌.

وی همچنین با بیان اینکه حقایق آیات الهی در دوران کنونی به خوبی مشاهده می‌شود، گفت: این امور در ما احساسی را به وجود می‌آورد که آیات الهی در همین زمان نازل شده است؛ هر چند وحی همواره زنده و جاودانه خواهد بود.

سلامی افزود: حقیقت آن است که رخدادهایی که در دوره انقلاب اسلامی اتفاق افتاده‌، نشانگر حقایق نورانی تحقق وعده‌های الهی برای مسلمانان است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: ‌وعده نزول نصرت‌های الهی که در قرآن کریم، خداوند متعال بسیار بدان  اشاره فرمودند، امروز به شکل زیبایی در حال تحقق است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار