کد خبر: 647776
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳
آخرين وضعيت تيم‌ملي فوتبال در اردوي اتريش
تمرينات تيم‌ملي فوتبال در كمپ اشتگلز باخ اتريش اين روزها در حال پيگيري است و ملي‌پوشان براي جام جهاني آماده مي‌شوند
سعيد احمديان
تمرينات تيم‌ملي فوتبال در كمپ اشتگلز باخ اتريش اين روزها در حال پيگيري است و ملي‌پوشان براي جام جهاني آماده مي‌شوند. پس از بازي تداركاتي با بلاروس كه هفته گذشته برگزار شد، تيم‌ملي اين هفته دو بازي تداركاتي ديگر در اتريش برگزار مي‌كند. شاگردان كرش يك شنبه با مونته نگرو روبه‌رو مي‌شوند و جمعه برابر آنگولا به ميدان مي‌روند. فضاي اردوي اتريش بر خلاف اردوي تيم‌ملي در آفريقاي جنوبي تا امروز حاشيه كمتري داشته و اين اميدواري به وجود آمده كه تيم‌ملي با آرامش قرار است در روزهاي منتهي به جام جهاني تمريناتش را سپري كند. ملي پوشان هم در مصاحبه‌هاي مختلفي كه از آنها روي خروجي سايت رسمي فدراسيون فوتبال قرار مي‌گيرد از انگيزه بالاي‌شان براي بازي در جام جهاني صحبت كرده‌اند و كرش هم ديروز تأكيد كرد كه ملي پوشان مي‌توانند دل مردم را در برزيل شاد كنند. تنها حاشيه اردوي اتريش ماجراي اعتراف مسئولان آل اشپورت به تقلبي بودن پيراهن‌هاي تيم‌ملي بود، موضوعي كه با تكذيب كفاشيان و نماينده آل اشپورت در ايران همراه شده است تا اين ماجرا همچنان كش پيدا كند.

  كرش: در برزيل دل مردم ايران را شاد مي‌كنيم
كارلوس كرش هر چند به سختي‌هاي كار ملي‌پوشان در برزيل واقف است اما در آخرين مصاحبه‌اي كه از او روي خروجي خبرگزاري‌ها قرار گرفته گفته است مي‌توان به نتيجه‌گيري تيم‌ملي در جام جهاني اميدوار بود. او در اين مصاحبه كوتاه ابتدا درباره ترك پرتغال و آمدن به ايران صحبت كرده است: «من پرتغال را ترك كردم تا بتوانم اين بار حضور در جام جهاني در برزيل را تجربه كنم. من پيشنهاد فدراسيون فوتبال ايران را قبول كردم. ديگر بهتر از اين نمي‌شد كه بتوانم با يك تيم ديگر حضور در جام جهاني را تجربه كنم. من البته هدف ديگري هم داشتم. اينكه مي‌خواستم دانش و علم مربيگري ام را به نمايش بگذارم.»
 سرمربي پرتغالي در ادامه درباره عملكرد تيم‌ملي در جام جهاني صحبت كرد: «من به تيمم اميدوارم و مي‌دانم كه ارتقاي سطح قابليت‌هاي ملي پوشان وجود دارد. به نظر من اين تنها راهي است كه مي‌توان با آن دل مردم را شاد كرد و يك بار ديگر به همه آنها اعتبار بخشيد.»
 
 ملي پوشان از انگيزه بالايشان مي‌گويند
پنج شنبه بود كه با اضافه شدن مسعود شجاعي به اردو، تيم‌ملي با تركيب كامل تمريناتش را ادامه داد. مانند كرش، ملي پوشان هم در اردوي اتريش با اميد از حضور در برزيل صحبت مي‌كنند و از جوي كه بر تيم‌ملي حاكم است رضايت دارند. مهرداد بيت آشور درباره آخرين وضعيت تيم‌ملي گفت: «‌فضاي رقابتي سالمي كه بين بازيكنان وجود دارد باعث شده تا تمرينات بسيار خوب برگزار شود. مسير طولاني را پيش روي خود داريم و بايد به مرز آمادگي برسم.»بيت آشور در خصوص بازي‌هاي جام جهاني گفت: «اين بازي‌ها مطمئنا جزو بزرگترين مسابقات دنيا است و به عنوان يك فرد آرزو دارم در جام جهاني باشم. پس بايد از اين فرصت استفاده كنم و در مقابل بهترين‌هاي دنيا قرار بگيرم. خوشحالم كه در كنار تيم‌ملي هستم و هميشه سعي و تلاشم اين بوده كه در اين مرحله حضور داشته و عملكرد خوبي داشته باشم.»
دانيال داوري دروازه‌بان ملي پوش ايراني تيم برانشوايگ هم گفت: «‌به هر حال همه اين ديدارهاي تداركاتي براي آمادگي در جام جهاني است و مهم اين است كه با آمادگي به جام جهاني برويم و آنچنان آماده اين مسابقات باشيم كه برابر تيم‌هاي بزرگ‌تر مانند نيجريه و آرژانتين هم بهترين عملكرد را داشته باشيم. اكنون مقابل مونته‌نگرو بازي كنيم و تمام تمركزمان براي اين ديدار است تا اين ديدار را با موفقيت و مطابق با خواسته كادر فني پيش ببريم.
وي در پايان درباره شناخت از مهاجم‌هاي حريفان ايران در جام جهاني گفت: «از بازيكنان تيم بوسني شناخت زيادي دارم چراكه اكثر آنها در بوندسليگا يك بازي مي‌كنند و با برخي از آنها نيز هم تيم بوده‌ام. البته كادر فني فيلم بازي‌هاي آنها را براي بازيكنان آماده كرده و در جلسات روزانه براي بازيكنان نمايش مي‌دهد.»
سردار آزمون هم كه جوان‌ترين ملي پوش ايران است و ديروز شنيده شد تاتنهام به جمع تيم‌هايي كه او را مي‌خواهد اضافه شده درباره آخرين وضعيت تيم‌ملي پيش از شروع جام جهاني گفت: «‌به آمادگي صد در صد نزديك مي‌شويم و معتقدم با برگزاري دو ديدار دوستانه‌اي كه پيش رو داريم و همچنين ديدار تداركاتي مان در برزيل، شرايط آمادگي‌مان بالاتر مي‌رود.»وي در خصوص دو ديدار تيم‌ملي با مونته‌نگرو و آنگولا گفت: «‌اين دو بازي، بسيار خوب و سنگين خواهند بود، چراكه هر دو تيم فيزيكي و قدرتي بازي مي‌كنند و ما نيز مقابل اين دو تيم بايد خوب ظاهر شويم و بي‌شك برگزاري اين دو ديدار به آمادگي تيم‌ملي براي حضور در جام جهاني كمك مي‌كند.»

  كفاشيان: لباس‌هاي تيم‌ملي تقلبي نيست!
با وجود آرامش نسبي و انگيزه بالاي ملي پوشان، هنوز حاشيه‌هاي مربوط به كيفيت پيراهن‌هاي تيم‌ملي ادامه دارد. پس از اينكه مسئولان ارشد آل اشپورت پس از سفر به اتريش لباس‌هاي داده شده به ايران را تقلبي عنوان كردند، ديروز هم مارتين يكي از مديران آل اشپورت در مصاحبه‌اي از تحقيق در اين رابطه خبر داد. او به فارس گفت: «‌ما هم متوجه شديم كه يكسري لباس‌هايي وجود داشته كه نه از طرف ما بوده و نه از طرف روماريو اسپورت كه در حال پيگيري اين موضوع هستيم كه اينها از كجا آمده است. اگر لباس تقلبي در كار باشد نه از طرف ما و نه از طرف شركت روماريو اشپورت به عنوان نماينده انحصاري ما در خاورميانه است. بر اساس قرارداد ما آن چيزي كه بوده را تحويل داديم و بايد دوباره تأكيد كنم كه مورد تقلبي از طرف ما نبوده و در حال تحقيق و تفحص هستيم تا اصل موضوع را پيدا كنيم.»
در حالي كه مديران آل اشپورت تقلبي بودن لباس‌هاي تيم‌ملي را تأييد كرده‌اند، علي كفاشيان كه همواره حامي شركت بوده اين موضوع را تكذيب كرده است. او با تأكيد بر اينكه بحث تقلبي بودن لباس‌ها به هيچ وجه وجود ندارد گفت: «‌كرش و همه اعضاي تيم‌ملي نيز موظف به پوشيدن اين لباس‌ها هستند. علاوه بر تيم‌ملي فوتبال، كليه لباس‌هاي تيم‌هاي ملي از طريق آل‌اشپورت تهيه مي‌شود و با آنها قرار داد داريم و تا به امروز نيز از تمامي لباس‌ها رضايت داريم. كيفيت و جنس لباس‌هاي تيم‌ملي فوتبال نيز در حال حاضر بسيار خوب است و هيچ مشكلي ندارد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار