کد خبر: 647745
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶
21 روز تا جام جهاني
ستاره آرژانتين به هوادارانش قول داد تا در جام جهاني ناكامي‌هاي اين فصل را جبران كند
شيوا نوروزي
ستاره آرژانتين به هوادارانش قول داد تا در جام جهاني ناكامي‌هاي اين فصل را جبران كند. ليونل مسي ماه‌هاست كه از روزهاي اوج خود فاصله گرفته و بسياري نگران هستند كه در برزيل نيز خبري از درخشش مسي نباشد.
تيم ملي آرژانتين مثل هميشه براي فتح جام به جام جهاني مي‌آيد. اين در حالي است كه آلبي سلسته تلاش مي‌كند تا جام بيستم را در امريكاي جنوبي حفظ كند. در شرايطي كه اين تيم بازيكنان سرشناس زيادي در تركيب دارد اما هواداران تمام اميدشان به گلزني‌هاي مهاجم 26 ساله‌شان است. منتها ناآمادگي مسي طرفدارانش را نگران كرده. لئو در فصلي كه گذشت دو بار به شدت مصدوم شد و نتوانست آبي و اناري‌ها را همراهي كند. از طرفي حالت تهوع ديگر مشكل اين بازيكن است كه معمولا به هنگام بازي در ارتفاع بالا دچار آن مي‌شود. تمامي اين چالش‌ها موجب شد كه مهاجم با اخلاق امسال نتواند آنچنان كه بايد و شايد كمك حال بارسلونا باشد. از طرف ديگر، انتقاد از عملكرد ليونل در تيم ملي كشورش كماكان وجود دارد. چهار سال پيش مسي در اوج آمادگي و در شرايطي كه روزهاي خوبي را در بارسا سپري كرده بود به آفريقاي جنوبي رفت اما هرگز نتوانست انتظارات هواداران را در جام جهاني 2010 برآورده كند. او حتي يك بار هم پايش به گلزني باز نشد. در فاصله 21 روز مانده تا آغاز جام جهاني 2014 منتقدان به انتقادهايشان ادامه مي‌دهند. با اين وجود مهاجم آلبي سلسته در گفت‌و‌گويي با سايت رسمي فيفا ابراز اميدواري كرده هرچه زودتر به شرايط ايده‌آلش برگردد و در برزيل نيز براي آرژانتين خوش بدرخشد: هر زمان به اردوي تيم ملي آرژانتين ملحق مي‌شوم، فضاي كاملاً متفاوتي را در اينجا مي‌بينم. در گذشته بارها اتفاق افتاده كه وقتي از آرژانتين به بارسلونا بازگشته‌ام، خيلي خوب بازي كرده‌ام و اميدوارم كه اين بار برعكس اين اتفاق روي بدهد. قطعاً وقتي به جمع هم تيمي‌هايم در تمرين اضافه شوم، ذهنيتم عوض مي‌شود و داستان تغيير مي‌كند.
از آخرين قهرماني تيم ملي آرژانتين در جام جهاني 28 سال مي‌گذرد و تحمل فوتبال‌دوستان اين كشور تمام شده. بسياري از كارشناسان معتقدند شاگردان سابه يا مي‌توانند در برزيل به ناكامي‌هاي آرژانتين پايان دهند و جام را از آن خود كنند. اين تيم با تيم‌هاي ايران، بوسني و نيجريه هم گروه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار