کد خبر: 647434
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
قديري ابيانه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»:
يك كارشناس مسائل استراتژيك معتقد است، سعي مي كنند اينگونه وانمود كنند كه پيروزي آقاي روحاني در انتخابات رياست جمهوري را نيز مرهون حمايت آنهاست در حالي كه اگر نامزد مورد نظرشان انصراف نمي داد معلوم ميشد كه چقدر آراء آنان كم است.

جوان‌آنلاين: محمدحسن قديري ابيانه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» اظهارداشت: كساني كه اصلاح طلب قلمداد مي شوند، معمولا دور شدن از اسلام و نزديك تر شدن به فرهنگ غربي را اصلاحات مي دانند در حالي كه من معتقدم اين ها را ما بايد منحرفين بدانيم چرا كه اصلاحات واقعي يعني نزديك تر شدن به اسلام و اسلامي تر شدن جامعه و حكومت و ضوابط و شرايطي كه در بطن دين وجود دارد.
 

وي تصريح كرد: با اين وجود اين عده اي كه خودشان را اصلاح طلب مي دانند به شدت قدرت طلب هستند حتي زماني كه شعار خروج از حاكميت را مي دادند دو دستي به مصادر دولتي و حكومتي چسبيده بودند و هر ترفندي را به كار مي برند براي اينكه در قدرت بمانند.
 

قديري ابيانه افزود: فتنه سال 88 هم نيز در همين راستا بود و اين طيف با آنكه مي دانستند انتخابات را آن هم با 11 ميليون تفاوت راي باخته اند اما سعي مي كردند با هزار ترفند و توطئه قدرت را از آن خودشان كنند و طبيعتا اين توطئه ها و ترفندها و تلاش ها براي كسب مواضع قدرت ادامه خواهد كرد و در انتخابات هاي بعدي نيز اين تلاش شان را ادامه خواهند داد.
 

اين كارشناس مسائل استراتژيك عنوان كرد: اصلاح طلبان اگر با ديگران ائتلاف كنند به خاطر ناتواني و كسب همه مواضع قدرت است و يا حتي ائتلاف براي اينكه بخشي از مصادر مديريتي را در دست بگيرند اما چون عمدتا به شرعيات پايبند نيستند و به كارگيري ترفندهاي غيراخلاقي، دروغ، فريب و خدعه را بخشي از سياست نه بلكه لازمه سياستمداري مي دانند همواره سعي مي كنند خودشان را پيروز جلوه دهند.
 

وي گفت: آنها حتي سعي مي كنند اينگونه وانمود كنند كه پيروزي آقاي روحاني در انتخابات رياست جمهوري را نيز مرهون حمايت آنهاست در حالي كه اگر نامزد مورد نظرشان انصراف نمي داد معلوم ميشد كه چقدر آراء آنان كم است البته نظرسنجي ها اين مسئله را نشان مي داد كه اصلاح طلبان بيش از 7 درصد آراء را در اختيار ندارند هرچند كه همه اصلاح طلبان را نمي شود فتنه گر ناميد.
 

قديري ابيانه ادامه داد: اصلاح طلبان در آينده سعي خواهند كرد با بزرگنمايي خود، تعداد بيشتري از اعضاء خود را در ليست ائتلافات ممكن قرار دهند و فقط در صورت ائتلاف هست كه ممكن است كه نامزدهايشان به مجلس راه پيدا كنند.
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
7
7
اصلاح طلبان کور خوندن
عبدالمجید اورا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
1
1
پژوهشگر عربستانی "حسن المالكی "به شدت از"وهابیت" انتقاد کرد... پژوهشگر عربستانی "حسن المالكی "به شدت از"وهابیت" انتقاد کرد....
دکتر سیدجواد هاشمی فشارکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
5
9
باسلام واحترام
گزاره فوق اینست "اصلاح طلبان دور شدن از اسلام و نزدیک شدن به غرب را اصلاحات می دانند"
گزاره اثبات شده براساس عملکرد شان اینست :اصلاح طلبان ، اسلامی را باور دارند با اسلام ناب محمدی زاویه زیادی دارد"
"اصلاح طلبان کعبه امال شان غرب است لذار براساس نظریه های انان عمل کرده وتوسعه ای متناسب با الگوهای غربی را در جامعه پیاده میکنند"
" اصلاح طلبان به گفته رژیم صهیونیستی سرمایه های انسانی انانند"وعجیب اینکه خودشان انرا نفی نکردند
" اصلاح طلبان افت انقلابند"
" اصلاح طلبان نسخه به روز شده قاسطین ومارقین وناکثین زمان هستند"
" اصلاح طلبان نیمی شان به دامان غرب پناهنده شده اند ونیم دیگر هم منتظر شرایطند"
" اصلاح طلبان همانندکه قران می فرماید فساد میکنند ومیگویند ما بدنبال اصلاحیم "
" اصلاح طلبان درس عبرت برای انان که هنوز پایشان نلغزیده درس عبرت است "
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
5
5
اینها معنی همان ایه هستند که شما اصلاح نمیکنید بلکه افساد میکنید...سردسته اینها امثال مهاجرانی و سروش وکدیور و سمبل همه انها خانم داودی مشاور زنان خاتمی است که در امریکا کشف حجاب نموده است...
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
0
1
ایا در غرب زنان مانند 70 سال پیش لباس می پوشند ؟ ایا زنان چین وؤاپن و روسیه واروپای شرقی غربی هستند ...ایا در ایران خودمان مادر بزرگ ها ازادی زنان امروز را داشتند ؟ زن ایرانی در 70 سال پیش از اندرونی خق بیرون امدن را نداشت حتی برای خرید لباس ... . هرگز با تغییرات نمی توان مقاومت کرد . اما می شود نواوری های مردم پسند ارائه نمود تا در دنیا الگو شود . مثلا برای جلوگیری از ورود تلفن همراه از خارج باید نوع بهتر وپیشرفته تری در ایران ساخت تا از ورود ان جنس جلوگیری وحتی صادر هم شود.ایا می شودمانند 70 سال پیش مادر یک دختر را بدون دیدن پسر خواستگار نماید. ایا می شود مانند 70 سال پیش مردم در خانه های 2000 متر مربعی زندگی کنند. اظهارات یک طرفه بر مبنای عقیده طرفداران حجاب مانند سخننان سرمداران امریکائی می ماند که عقیده دارند امریکا اقای جهان است وهمه در هر زمینه ای مطیع ان ها باشند. ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار