کد خبر: 647045
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
ايران صفر- بلاروس صفر
نخستين بازي تداركاتي تيم ملي فوتبال در اردوي اتريش مقابل بلاروس با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد.
وحيد صابري
نخستين بازي تداركاتي تيم ملي فوتبال در اردوي اتريش مقابل بلاروس با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد.
اين بازي كه در ورزشگاه كاپسن برگ اتريش در حضور 700 تماشاگر ايراني برگزار شد، كرش بيشتر از بازيكناني استفاده كرد كه در ليگ ايران بازي كردند. در نيمه اول بازي توپ بيشتر در وسط زمين جريان دلشت و پاس‌هاي كوتاه در دستور كار بود. سرعت كم هر دو تيم باعث شد تا بازي از افت و خيز زيادي بر‌خوردار نباشد و بازي متعادل برگزار شود. تنها موقعيت نصف و نيمه ايران دردقيقه 27 به دست آمد كه ملي پوشان ايران اين فرصت گلزني را از دست دادند. در اين صحنه ضربه كريم‌ انصاري‌فرد را دروازه‌بان بلاروس دفع كرد و توپ برگشتي را محمدرضا خلعتبري با بي‌دقتي به دروازه‌‌بان بلاروس زد.  در ديگر دقايق بازي موقعيت خاصي به‌وجود نيامد و فقط بلاروسي‌ها در برخي لحظات با شوت‌هاي سنگين حقيقي را به واكنش وا مي‌داشتند. نيمه اول را دو تيم بدون اينكه توپي را از دروازه‌ها عبور دهند به رختكن رفتند.  در نيمه دوم بازهم مثل نيمه اول بيشتر توپ در وسط زمين در جريان بود. در دقيقه 53 شوت رضا حقيقي از پشت هجده قدم بلاروس با اختلاف از بالاي دروازه‌بلاروس به بيرون رفت. دقيقه 65 كرش دست به سه تعويض زد ماهيني را جاي خانزاده، جهان‌بخش را به جاي حدادي‌فر و خسرو حيدري را به جاي مهدي شريفي به ميدان برد تا شايد گره باز شود اما نشد.
 
در دقيقه 66 جهانبخش در محوطه شش قدم حريف صاحب توپ شد كه ضربه او را دروازه‌بان بلاروس مهار كرد. دقيقه 75 تيموريان جاي خود را به جواد نكونام داد تا شايد اين تعويض، روند تيم را هجومي‌تر كند. اشكان دژاگه كه به تازگي به اردوي تيم ملحق شده بود با لباس شخصي نظاره‌گر اين بازي بود. بازي بدون اينكه موقعيت خاصي را روي دروازه‌ها به‌وجود آيد ادامه داشت تا اينكه در دقيقه 81 حاج صفي جاي كريم انصاري‌فرد به بازي آمد. خستگي در ساق پاهاي ملي‌پوشان كاملاً مشهود بود، حتي يك موقعيت گل براي هر دو تيم به‌وجود نيامد تا اينكه داور مسابقه در دقيقه 92 سوت پايان بازي را اعلام كرد.
   
عليرضا حقيقي، امير حسين صادقي، مهرداد پولادي، حسين ماهيني (از دقيقه 65 محمد خانزاده)، پژمان منتظري، آندرانيك تيموريان (از دقيقه 75 جواد نكونام)، قاسم حدادي‌فر (از دقيقه 65 عليرضا جهانبخش)، رضا حقيقي، مهدي شريفي (از دقيقه 65 خسرو حيدري)، محمدرضا خلعتبري (از دقيقه 65 بختيار رحماني) و كريم انصاري فرد (از دقيقه 80 احسان حاج‌صفي) بازيكناني بودند كه در اين ديدار به ميدان رفتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار