کد خبر: 646768
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
سرپرست شرکت عمران پردیس:
5 هزار واحد مسکن مهر در شهر پردیس ملکی می‏شوند.
ایرج صادقعلی

  حسن ولی‏پور سرپرست شرکت عمران پردیس در گفت‏وگو با خبرنگار جوان با اعلام خبر فوق گفت: سعی داریم با الهام گرفتن از روحیه جهادی شهدای انقلاب و با تاسی از نام‏گذاری حکیمانه رهبری برای سال جاری به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی کارها را به اجرا برسانیم.

وی اضافه کرد: شرکت عمران پردیس با گنجاندن مطالعات و برنامه‏های فرهنگی و اجتماعی در برنامه‏های جاری و آتی خود تلاش دارد تا حلقه مفقوده شهرهای جدید که همان هویت شهری و تبدیل شهر جدید از یک سکونت‏گاه و خوابگاه صفر به شهری پویا و با هویت مستقل را بازیابد.

سرپرست شرکت عمران پردیس ادامه داد: در صورت همکاری تعدادی از متقاضیان مسکن مهر در تامین سهم آورده نقدی خود، تامین منابع مالی و همچنین برنامه‏ریزی دقیق‏تر و همکاری دستگاه‏های خدمات‏رسان از جمله ادارات آب، برق، گاز و تلفن قادر خواهیم بود طبق برنامه‏ریزی انجام شده، واحدهای مسکن مهر را در کمترین زمان ممکن به متقاضیان تحویل دهیم.

ولی‏پور بیان کرد: بسیاری از روند کسب مجوز تبدیل 5 هزار واحد مسکن مهر 99 ساله به خودمالکی طی شده که به تصویب هئیت‌مدیره رسیده است.

وی با بیان اینکه موافقت اولیه مجمع در این زمینه گرفته شده است، گفت: تلاش خواهیم کرد که ابلاغ این طرح را گرفته و هر چه زودتر آن را عملی کنیم.

بار مالی جدید تحمیل نمی‏شود

سرپرست شرکت عمران پردیس تصریح کرد: تمام تلاش خود را بر آن داشتیم که از تحمیل بار مالی جدید بر متقاضیان مسکن مهر برای ساخت روبناها جلوگیری کنیم.

این مسئول ادامه داد: بر اساس بخشنامه‏ای که معاون اول رئیس جمهور بر اساس مصوبه هئیت دولت وقت ابلاغ کرده بود، شرکت عمران پردیس می‏توانست برای ساخت زیربناها و روبناها از محل آورده متقاضیان، تهاتر زمین‏ها و درآمدهای شرکت عمران استفاده کند.اما متاسفانه نزدیک به100 درصد پرداخت‏ها از سمت آورده متقاضیان صورت گرفت و به همین دلیل هزینه بیشتری به متقاضیان تحمیل شده بود.

وی بیان کرد: نخستین اقدام ما در سال جدید آغاز اجرای ده‏ها پروژه روبنایی است که برای آغاز این پروژه‏ها هیچ استفاده‏ای از آورده‏های متقاضیان نخواهد شد.

سرپرست شرکت عمران پردیس تأکید کرد: هزینه‏های اجرای این پروژه‏های روبنایی که شامل ساخت مدرسه، مسجد، کلانتری و درمانگاه است، از محل تهاتر زمین‏های شرکت عمران پرداخت خواهد شد.

ولی‏پور در رابطه با واگذاری 5 هزار واحد مسکن مهر 99 ساله به متقاضیانی که تمایل دارند، سند ملکی دریافت کنند، گفت: پس از ابلاغ این مورد و با توجه به درآمدی که از این راه کسب خواهد شد و پرداخت سهمی از خود شرکت عمران دیگر بار مالی به متقاضیان تحمیل نخواهد شد.

وی در رابطه با رقمی که در این رابطه کسب می‏شود، گفت: این رقم را به هیچ عنوان نمی‏توان محاسبه کرد زیرا باید کارشناس رسمی دادگستری با توجه به فاز، متراژ و مسائل دیگر نرخ‏گذاری کند؛ اما پیش‏بینی ما مبلغی در حدود 100 میلیارد تومان است که نصیب شرکت عمران پردیس می‏شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار