کد خبر: 630685
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
قاضي‌پور در پاسخ به داوري:
دفتر اطلاع رسانی نادر قاضي پور، نماينده مردم محترم اروميه در پاسخ به مواضع عبدالرضا داوري جوابيه اي در اختيار «جوان آنلاين» قرار داده است كه در ادامه مي خوانيد:
گفتنی است عبدالرضا داوری یکی از نزدیکان محمود احمدی نژاد اظهاراتی در رابطه با وی داشته که نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به وی پاسخ داده است.

اخیرا عبدالرضا داوری یکی از نزدیکان احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان در گفت و گو با رسانه ها مطالبی را ارائه نموده که نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اظهارات اعلام کرد : سخنان داوری با واقعیت مغایرت دارد .

وی افزود : عبدالرضا داوری ، دولت احمدی نژاد را پاک ترین دولت ها دانسته و حتی خود احمدی نژاد از گفتن این حرف ابايي ندارد او در مقابل دولت مقام معظم رهبری خود را در چه سطحی از پاک ترین ها می داند؟ آیا اختلاس 3000 میلیاردی این گفته ها را نقض نمی کند؟؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با گفته داوری در مضمون سیاست مصوب توسعه واردات در مجلس اذعان داشت : این حرف کذب محض است چرا که همه ملت ها با تعرفه در مقابل توسعه واردات را می گیرند. اول اینکه مجلس اظهار نکرده که تعرفه ها باید صفر گردد چرا که واردات شکر ، کشاورزان را به زمین نشاند دوم اینکه در قانون برنامه پنجم آمده است که دولت باید مقابله با واردات بی رویه در صنعت کشاورزی را پیشه کند اما دولت تماما به واردات ادامه داد . سوم اینکه بی تدبیری در تولید باعث تعطیلی کارگاه ها شده و به همین دلیل دولت به سمت واردات رفته است تا بخواهد با این کار دهن ها را بسته نگه دارد. ضمناً در همین واردات بحث تغییر قیمت خرید گندم پیش می آید . چرا خرید گندم خارجی جایگزین تولید داخلی شده و روزی که انبارها املا شد واردات به صفر رسید ؟موضوع واردات شکر آیا دور از این بحث بوده است ؟ واردات لوله های نفتی و خودروهای لوکس نیز از کارهای دولت محمود احمدی نژاد است .
عبدالرضا داوری در این مصاحبه خود مسکن مهر را یک مگا پروژه خوانده و از حسن روحانی در رابطه با بی مهری به مسکن مهر انتقاد کرده است . قاضی پور در این رابطه گفت : مسکن مهر یا خوابگاه مهر مطرح است . چرا که اصلاً زیر ساخت هایی برای این مسکن مهر وجود ندارد . مردم در فضا های راکد و خارج از فضای شهری باید به زندگی بپردازند که به دور از مواضع علمی ، بهداشتی و... است. محمود احمدی نژاد به چه قیمتی مسکن مهر را کلید زد ؟؟ به قیمت استقراض از بانک مرکزی و تورم؟؟

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در پاسخ به کاهش 40 درصدی فروش نفت و رشد منفی 5 درصدی اقتصاد گفت: رشد منفی نفت به تورم مربوط نیست بلکه پای خوابیدن خط تولید کشور مطرح است ؛ ضمن اینکه در بحث تحریم ها نیز دولت مقصر اصلی است.

وی افزود : در اظهارات داوری آیا مجلس مقصر روند بی رویه واردات بوده و در سیاست خارجی منظورشان از ارکان حاکمیت ، رهبری است؟؟ آیا 11 روز خانه نشینی شخص دوم کشور نوعی از کودتا نیست؟

قاضی پور در رابطه با بحث نقش و بزرگ نمایی مجلس در دوران احمدی نژاد گفت: دولت احمدی نژاد تنها دولتی است که شخص رئیس جمهور با بی قانونی مجلس را کم رنگ کرد.

داوری در اظهاراتش مجلس را یک رای متکثر و پراکنده دانسته که نماینده ارومیه در پاسخ به آنها گفت: غیر از قانون روابطی میان قوا حاکم است که محمود احمدی نژاد آنها را نیز به حساب نیاورده و همین باعث به وجود آمدن مشکلات در کشور شد. عبدالرضا داوری در گفت و گوی خود احمدی نژاد را فردی جدای از اصولگرایان خوانده است اگر این طور بوده چرا حداد عادل ، احمد توکلی و جبهه پایداری و ... از وی حمایت کردند؟ احمدی نژاد با کارهایش ننگی برای اصولگرایان بود. آیا واقعاً احمدی نژاد به دموکراسی اعتقاد داشته ؟چراکه وی اصلاً اضول بین قوا را رعایت نمی کرد.

داوری در اظهارات خود اعتقاد محمود احمدی نژاد به آزادی سیاسی و آزادی بیان را پیش کشیده که قاضی پور این سخنان را مزاحی بیشتر نمی داند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این که احمدی نژاد اقدام به آزادی موسوی و کروبی کرده است ؛ گفت: احمدی نژاد در جلسات سران قوا اظهار کرده خاتمی ، موسوی و کروبی باید دستگیر و زندانی شوند ضمناً احمدی نژاد در آن دوران خود رئیس شورای امنیت ملی بوده آیا برای آزادی موسوی و کروبی به خودش نامه زده است؟ این اظهارات داوری کذبی بیش نیست .
عبدالرضا داوری در رباطه با ماجرای سعید مرتضوی گزارش تحقیق و تفحص را 800 روزه دانسته که نماینده مردم ارومیه با اشاره به 6 ماهه بودن این تفحص گفت : نمیدانم داوری بر چه اساسی این اظهار نظرها را داشته . تحقیق و تفحص تامین اجتماعی 180 روزه بوده که در آن اعضای جبهه پایداری ، رهروان ، اصولگرایان و اصلاح طلبان حضور دارند ولی مشکلات تامین اجتماعی و مرتضوی آن قدر بالا بوده که در 148 روز به پایان رسیده است.

نادر قاضی پور در پایان با اشاره به سخن داوری در رابطه با اینکه حذف احمدی نژاد شکست های اصولگرایان را در پی دارد اذعان داشت : وجود احمدی نژاد نابودی اصولگرایان بود و وی لکه سیاه بر تاریخ اصولگرایان زده و این شکست از بابت تخریب اصولگرایان توسط احمدی نژاد در حمایت از مشایی بوده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
-
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
0
3
همه اصولگراهها...
احمدخواجوند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
3
4
آفرين بر احمدي نژاد
بهاری
|
-
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
1
4
دولتی مثل دولت احمدی نژاد به ان نیامده ونخواهد آمد.
محمدکاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
1
6
1. دستگیری این دو نفر مذکور در بهمن 89 بوده و نه 88

2. اگر دستگیری با حکم رئیس جمهور (یعنی رئیس شورای امنیت) بوده، پس امروز هم رئیس جمهور (رئیس شورای امنیت) مانع از آزادی اون دوتاست و اصلاح طلبان مانع رفع حصر را باید شخص روحانی بدانند.

3. چندی پیش هم اتهام ممنوع الخروج کردن خاتمی را به احمدی نژاد نسبت دادند که کذب از آب در آمد و مشخص شد که دستور ممنوع الخروجی بجز در موارد بدهکاران بانکی، با قوه قضائیه است.

4. احمدی نژاد اگر چنین دستوری داده بود دوستان اصلاحی و اصولی، همان روز وی را پرچم نموده بودند.

5. منش او اگر اینگونه بود، بیشتر اینان که سالها برای شکستن کمر دولتش قلم زدند، تا امروز در زندان پوسیده بودند.

6. نکته آخر: طبق قانون بقاء، اصولا کاسه ها را سر آن مرد بشکنید که رفته است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
0
0
...
نامه «احمدی‌نژاد» کارگر نیفتاد و اجازه خاکسپاری مرحوم «میناچی» در حسینیه ارشاد، داده نشد. «میناچی» که صبح روز گذشته درگذشت، هشت‌سال قبل در زمان شهرداری «محمود احمدی‌نژاد» در نامه‌ای خطاب به او درخواست کرده بود که اجازه دهد بعد از مرگ، در حسینیه ارشاد به خاک سپرده شود؛ حسینیه‌ای که او از بنیانگذارانش بود. «احمدی‌نژاد» هم در پاسخ نامه او با آرزوی عاقبت‌به‌خیری برای همه نوشته بود که این موضوع بلامانع است. اما غروب روز گذشته درحالی‌که تمهیدات خاکسپاری وی در حسینیه ارشاد مهیا شده بود و پیکر آن مرحوم در آمبولانس، مقابل در حسینیه ارشاد قرار داشت خودرو سد معبر با توقف مقابل در حسینیه ارشاد، مانع از ورود و خاکسپاری پیکر او شد. مخالفت با خاکسپاری پیکر «میناچی» در حسینیه ارشاد از سوی شهرداری منطقه3 درحالی صورت گرفت که شهردار منطقه3 هم در محل حسینیه حاضر بود اما با وجود تلاش خانواده مرحوم میناچی برای عمل به وصیتنامه او، نتیجه‌ای حاصل نشد و در نهایت، پیکر میناچی را به بهشت‌زهرا انتقال دادند، اگرچه برخی حاضران هم از احتمال خاکسپاری شبانه خبر دادند. دیروز همچنین گفته شد که بهشت‌زهرا مخالفتی با خاکسپاری او در حسینیه ارشاد نداشته است. «سوسن شریعتی» دیروز به خبرنگار ما گفت: اواخر دولت «خاتمی» هم بحث انتقال جسد دکتر «شریعتی» به ایران مطرح شده بود اما سه‌دلیل برای مخالفت خاکسپاری او در حسینیه مطرح شد: احمدی‌نژاد دلایل سیاسی را مطرح کرد. دلیل دیگر، مسایل محیط‌زیستی بود و دلیل سوم، شرعی‌نبودن انتقال جسد بود که نمایندگان مجلس مطرح کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار