کد خبر: 630389
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
قديري ابيانه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين»:
يك كارشناس مسائل استراتژيك معتقد است تهديد گروه هاي تروريستي در سوريه و فشار امريكا سبب پس گرفتن دعوت دبير كل سازمان ملل از ظريف شد.
جوان‌آنلاين: محمدحسن قديري ابيانه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» اظهارداشت: تهديد گروه‌هاي تروريستي و آدم خوار در سوريه به عدم شركت در اجلاس ژنو در صورت حضور ايران از يك طرف و فشار كشورهايي مانند امريكا از طرف ديگر موجب پس گرفتن دعوت از سوي دبيركل سازمان ملل متحد شد.
 

به گفته وي، هم امريكا و ساير هم پيمانانش و هم گروه هاي تروريستي نگران بيان مواضع بر حق از سوي ايران و افشاي ماهيت تروريستي اين سازمان ها و نقش جنايتكارانه و ضد دموكراتيك حاميان تروريست ها بودند.
 

اين كارشناس مسائل استراتژيك تصريح كرد: در حالي كه غربي ها ادعا مي كنند كه هدفشان صلح و حقوق مردم سوريه است طرح ايران مبني بر اتخاذ تصميم در مورد سرنوشت سوريه به دست مردم سوريه و در انتخابات آزاد و دموكراتيك دست نفاق اين كشورها و سازمان ها را رو مي كند.
 

قديري ابيانه افزود: آنها مي دانند در صورت برگزاري يك انتخابات آزاد مردم سوريه بيش از گذشته به بشار اسد راي خواهند داد و او با راي بالاي 75 درصد در قدرت باقي مانده و حق مقاومت در مقابل اسرائيل باقي خواهد ماند.
 

وي با بيان اين مطلب كه بسياري از مخالفان سابق دولت سوريه به هوادان بشار اسد تبديل شده اند، عنوان كرد:  آنها با مشاهده عيني جنايات تروريست ها و حمايت هاي اسرائيل، ارتجاع عرب و امريكا از آنها و كشتار وسيع و فجيعي كه از مردم سوريه به عمل آوردند و ويراني هايي كه از سوريه بر جاي گذاشتند آنها را به اين نتيجه رساند كه حاكميت تروريست ها خطر عظيمي براي كشور و ملت سوريه خواهد بود.
 

اين كارشناس مسائل استراتژيك ادامه داد: بنابراين براي اينكه مواضع ايران در كنفرانس ژنو 2 طنين نيفكند و براي تروريست ها و حاميانش رسوايي به بار نياورد اين دعوت پس گرفته شد البته ملت، دولت و ارتش سوريه نشان داده اند كه در مقابل تروريست ها مقاومت كنند. در تماميت ارضي و حق حاكميت مردم دفاع مي كنند دفاعي كه مورد حمايت همه جانبه ايران نيز قرار دارد و شكست را به دشمن تحميل كرده است.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ali
|
GERMANY
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
0
0
امریکا میخواهد مسئله سوریه و حزب الله را شرطی برای حل نهایی مسئله هسته ای کند پس ما نباید به غرب اعتماد کنیم. حالا باید به نمایندگان مجلس بگوییم لطفا از خواب بیدار شوید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
0
0
اوا!
...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار