کد خبر: 628220
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴
قديري ابيانه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» از رويكرد تروريستي آمريكا، انگليس، رژيم صهيونيستي،‌ عربستان و جريان 14 مارس گفت:
يك كارشناس مسائل استراتژيك معتقد است، وضعيت نا آرامي در لبنان به دليل چهار ضلع مربع اسرائيل،آمريكا، انگليس و عربستان سعودي است.
جوان‌آنلاين: محمدحسن قديري ابيانه در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» با بيان اينكه انفجارها بر ضد حزب‌الله توسط چهار ضلع مربع اسرائيل، آمريكا، انگليس و عربستان هدايت مي‌شوند، اظهارداشت: همان طور كه تروريست ها در فعاليت هاي عليه سوريه، عراق و  ايران مورد حمايت اين چهار كشور هستند.
 

وي با اشاره به اينكه انفجارها در بيروت با هدايت اين چهار گروه انجام مي‌شود، تصريح كرد: جريان 14 مارس كه وابسته به سعودي‌هاست نيز در دشمني با شيعيان، حزب الله و نيز دشمني با سوريه با اين چهار كشور همسو و هم جهت هستند و به هيچ وجه مايل نيستند كه دست اين كشورها به ويژه سعودي‌ها در اين انفجارها رو شود بنابراين قطعا تلاش و كارشكني هاي خويش را براي انحراف در محاكمه جريان‌هاي تروريستي كه بر ضد حزب الله عمل مي كنند، به كار خواهند گرفت.
 

اين كارشناس مسائل استراتژيك افزود: همان طور كه در جريان 14 مارس كه در راس آن سعد حريري قرار دارد عامل حمايت از تروريست‌هاي سوري نيز بوده است و حتي به آنها سلاح و مهمات مي رساند.
 

قديري ابيانه با بيان اينكه اين توطئه ها نمي تواند حزب الله را از دفاع از تماميت ارضي لبنان و مقابله با رژيم صهيونيستي باز دارد، عنوان كرد: خوشبختانه روز به روز بر قدرت و اقتدار و محبوبيت حزب الله و در راس آن سيد حسن نصرالله هم در نزد ملت لبنان و هم در نزد ساير ملل آزادي خواه افزوده مي شود.
 

وي ادامه داد: اگر قرار بود حزب الله با اين فشارها از مبارزه دست بكشد زماني كه حتي بيروت در اشغال نظامي صهيونيست ها بود به مبارزه براي آزادي لبنان از يوق اشغال‌گري رژيم صهيونيستي رو نمي آورد در حالي كه حزب الله توانسته است در همه درگيري ها به يك شكست تكراري براي رژيم صهيونيستي تبديل كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار