کد خبر: 624010
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۰
دعواي خونين راننده اتوبوس مسافربري بر سر جاي پارك و پيدا شدن جسد زني ناشناس در شرق تهران دو پرونده‌اي است كه پيش روي بازپرس ويژه قتل پايتخت قرار گرفته است.
دعواي خونين راننده اتوبوس مسافربري بر سر جاي پارك و پيدا شدن جسد زني ناشناس در شرق تهران دو پرونده‌اي است كه پيش روي بازپرس ويژه قتل پايتخت قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 12 ظهر روز جمعه مأموران كلانتري 126 تهرانپارس از مرگ مشكوك مرد ميانسالي در بيمارستان تهرانپارس با خبر شدند و خودشان را به محل رساندند. در نخستين گام هويت مرد جان باخته به نام احمد- 43 ساله شناسايي شد. بررسي‌هاي بيشتر نشان داد وي راننده اتوبوس مسافربري است و در جريان دعوا بر سر پارك ماشينش با مرد 58 ساله‌اي به نام فرمان به كام مرگ رفته است.  پس از تأييد خبر مرگ راننده از سوي مأموران پليس، قاضي جمشيدي بازپرس ويژه قتل از دادسراي امور جنايي و كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حاضر شدند. يكي از شاهدان گفت: دقايقي مانده به ظهر راننده اتوبوس در خيابان خيري تقاطع 212 شرقي در حال پارك كردن ماشينش بود كه با اعتراض يكي از همسايه‌ها روبه‌رو شد. چند ثانيه بعد او از ماشينش پياده شد و با مرد همسايه درگير و نقش بر زمين شد.  مأموران سپس فرمان را بازداشت و از وي تحقيق كردند. وي در بازجويي‌ها به درگيري با راننده اتوبوس اعتراف كرد و با پشيماني گفت: وقتي مشاهده كردم كه راننده اتوبوس قصد دارد ماشينش را كنار خانه‌ام پارك كند، نزديكش رفتم و از او خواستم اتوبوس را كنار خانه من پارك نكند. من به او گفتم كه اتوبوسش مزاحم است و قصد دارم ماشين خودم را آنجا پارك كنم. او به اعتراض من توجهي نكرد تا اينكه با هم درگير شديم. ابتدا او با فلاسك چايي‌اش ضربه‌اي به سرم زد و بعد يقه به يقه شديم. در حالي كه يكديگر را گرفته بوديم، او را به ديوار كوباندم كه ناگهان از هوش رفت و بعد هم از طريق اورژانس وي را به بيمارستان منتقل كرديم. جسد به دستور قاضي جمشيدي به پزشكي قانوني منتقل شد تا با انجام آزمايشات علت اصلي مرگ مشخص شود. تحقيقات از متهم از سوي كارآگاهان جنايي ادامه دارد.
  كشف جسد زن ميانسال در خيابان بن بست
ساعت 14 روز جمعه مأموران كلانتري 144 جواديه تهرانپارس در جريان كشف جسد زن جواني در خيابان اتحاد 16 غربي قرار گرفتند. پس از آن قاضي جمشيدي بازپرس ويژه قتل و تيم جنايي در محل حاضر شدند.  اولين بررسي‌ها نشان داد كه جسد متعلق به زن جواني است كه در محل ديگري با طنابي به دور گردنش به كام مرگ رفته است و دست و پايش نيز با طناب‌هاي جداگانه بسته و پس از آن جسد به اين محل منتقل شده است. پس از آن جسد به دستور قاضي به پزشكي قانوني منتقل شد. تحقيقات بيشتر در اين باره ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار