کد خبر: 623917
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به اینکه بزرگراه طبقاتی صدر بزرگ ترین پروژه عمرانی کشور، است گفت: 5 هزار نفر به طور شبانه روزی در این پروژه کار کرده اند.
به گزارش ایرنا، «عبادالله عبداللهی» روز شنبه در مراسم بهره برداری از بزرگراه طبقاتی صدر، افزود: تجهیز و طراحی و ساخت این پروژه مراحل پیچیده ای را طی کرده و نیروهای ما به طور مرتب با برنامه، زمانبندی این پروژه را کنترل کردند.
 
وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا در دوران دفاع مقدس مرکز کنترل عملیات در غرب و جنوب کشور بوده است، افزود: این قرارگاه با توجه به توان و ظرفیت خوبی که دارد بزرگ ترین پروژه های کشور را ساماندهی می کند.
 
وی ادامه داد: عظیم ترین پروژه های نفتی و گازی توسط قرارگاه خاتم الانبیا به بهره برداری می رسد.
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به اینکه این قرارگاه هم اکنون پروژه های زیادی در دست اجرا دارد، گفت: تفاوت پروژه صدر با پروژه های دیگر این است که این پروژه در یک شهر شلوغ مانند تهران انجام شده و از عظیم ترین پروژه های عمرانی کشور است.
 
مراسم بهره برداری از بزرگراه طبقاتی صدر از صبح امروز (شنبه) با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، محمدباقر قالیباف شهردار تهران و جمعی از اعضای شورای شهر و دیگر مسوولان آغاز شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار