کد خبر: 1227887
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
شبکه سی‌ان‌ان به نقل از یک منبع آگاه از برنامه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شد که «عملیات محدود (رژیم) اسرائیل در رفح با هدف حفظ فشار بر حماس برای موافقت در زمینه توافق آتش‌بس و آزادی اسرا است».

جوان آنلاین: این منبع آگاه در گفت و گو با سی ان ان ادعا دارد که (رژیم) اسرائیل، قبل از تماس تلفنی روز دوشنبه بین جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم، واشنگتن را از طرح های خود برای تخلیه منطقه شرق رفح و آغاز عملیات مطلع کرده بود.

این منبع همچنین عملیات اخیر رژیم صهیونیستی در رفح را «بسیار محدود» توصیف کرد و مدعی شد که این حمله بزرگی نیست که رژیم اسرائیل درچند هفته گذشته به شکل علنی درباره آن پیام داده بود.

به گفته مقام های فلسطینی، حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت تعدادی از مردم رفح در اوایل صبح امروز سه شنبه منجر شده است.

رژیم اسرائیل مدعی است به حملات در جنوب غزه ادامه می دهد و ادعا می کند که پاسخ حماس به پیشنهادهای آتش بس، از تامین خواسته های این رژیم بسیار «فاصله» دارد.

رژیم صهیونیستی هیاتی را برای مذاکرات بیشتر که امروز سه شنبه در قطر از سرگرفته می شود، اعزام کرده است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فلسطینی سما به نقل از سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه از اشغال بخش فلسطینی گذرگاه رفح در مرز جنوب نوار غزه با مصر خبر داد.

این سخنگو افزود که نظامیان تیپ ۴۰۱ ارتش رژیم صهیونیستی بخش فلسطینی گذرگاه رفح را تصرف کردند.

برچسب ها: رفح ، اسرائیل ، ‌فلسطین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار