کد خبر: 728559
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹
پخش 5 سريال تا پايان تابستان
با پايان يافتن پخش سريال‌هاي مناسبتي ماه رمضان، تلويزيون مجموعه‌هاي تلويزيوني جديدي را براي ايام باقي مانده از فصل تابستان در نظر گرفته است
هادي عسگري
با پايان يافتن پخش سريال‌هاي مناسبتي ماه رمضان، تلويزيون مجموعه‌هاي تلويزيوني جديدي را براي ايام باقي مانده از فصل تابستان در نظر گرفته است. بر اين اساس سريال‌هاي «تعبير وارونه يك رويا» از شبكه يك سيما، «آقاي دكتر» از شبكه دو سيما، «تنهايي ليلا» از شبكه سه سيما و «دودكش» و «دختر امپراطور» از شبكه پنج سيما روي آنتن مي‌روند.

    شبكه يك
مجموعه تلويزيوني «تعبير وارونه يك رويا» به كارگرداني فريدون جيراني و تهيه‌كنندگي سيدكمال طباطبايي، محصول گروه فيلم و سريال شبكه يك است كه از روز شنبه سوم مرداد ساعت 22 از اين شبكه پخش خواهد شد.   اين سريال در 30 قسمت 45 دقيقه‌اي تهيه و توليد شده و از شنبه تا چهارشنبه هر هفته پخش مي‌شود.  «تعبير وارونه يك رويا» يك روايت جاسوسي است كه فيلمنامه آن بر مبناي اطلاعات واقعي و ماجراهاي اتفاق افتاده در ايران، بدون اغراق در شخصيت‌پردازي‌ها و فقط با اضافه كردن تعليق داستاني و روابط خانوادگي قهرمانان قصه و حتي قهرمانان خارجي داستان نوشته شده است.

  شبكه دو سيما
مجموعه خارجي جديدي به نام «آقاي دكتر» به كارگرداني كيم مين سو و كيم جين وو براي بينندگان شبكه دو دوبله شده است. اين مجموعه از سوم مرداد هر شب ساعت 23 پخش مي‌شود.  اين سريال داستان مرد جواني به نام پارك شي اون است كه مبتلا به اوتيسم مي‌باشد. كسي كه براي اينكه جراح كودكان شود بر موانع غلبه مي‌كند. او يك متخصص اطفال است كه به رغم ناتواني پيشرفته‌اش يك پزشك نابغه است. ولي در زندگي‌اش دچار مشكلات ديگري مانند برقراري ارتباط اجتماعي مي‌باشد. در اين ميان، چا يون سئو كه به عنوان بهترين پزشك اطفال شناخته مي‌شود، مكرراً خود را در برابر او مي‌بيند.

   شبكه سه سيما
«تنهايي ليلا» با پايان يافتن مجموعه تلويزيوني «دردسرهاي عظيم 2» از سوم مرداد ساعت 21 روي آنتن شبكه سه مي‌رود.  در خلاصه داستان «تنهايي ليلا» آمده است: محمد پس از زلزله‌اي كه در آن همه خانواد‌ه‌اش را از دست داده، متولي امامزاده‌اي شده است. عشق يك دختر او را در شرايط ويژه‌اي قرار مي‌دهد، به شكلي كه ايمان او در محك امتحان قرار مي‌گيرد.

  شبكه پنج سيما
سريال «دودكش» به كارگرداني محمدحسين لطيفي، پرمخاطب‌ترين مجموعه نمايشي ماه مبارك رمضان 1392 از روز عيد سعيد فطر روي آنتن شبكه پنج سيما رفته است.  «دودكش» درباره دو خانواده است كه زندگي ساده‌اي دارند و يك قاليشويي را اداره مي‌كنند، اما هر بار ماجراها و مسائلي براي آنها اتفاق مي‌افتد كه داستان اين سريال ۲۶ قسمتي را تشكيل مي‌دهد.  شبكه پنج سيما به جز سريال «دودكش» كه در مرداد ماه پخش خواهد شد، سريال «دختر امپراطور» را كه از مجموعه‌هاي نمايشي جذاب كره‌اي است نيز از اول شهريور تا قبل از ماه محرم در 52 قسمت 50 دقيقه‌اي پخش خواهد كرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار