کد خبر: 728436
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
برنامه طنز «جمعه ايراني» كه سال‌ها از راديو ايران روي آنتن رفته مدتي است، پخش نمي‌شود و هنوز هم تكليف اجراي مجدد آن مشخص نيست.
سعيد توكل درباره برنامه «جمعه ايراني» كه پيش از اين قرار بود در كنداكتور مهر ماه راديو ايران قرار بگيرد، گفت: برنامه «جمعه ايراني» از قالب، محتوا، ريتم و موسيقي خاصي برخوردار است كه با آن تعريف مي‌شود و مخاطبان آن را به همين شكل مي‌پسندند و مي‌خواهند دوباره به همين شكل روي آنتن برود.
وي با اشاره به برخي از برنامه‌هايي كه اكنون از شبكه‌هاي راديويي روي آنتن مي‌رود، ادامه داد: برنامه «جمعه ايراني» در حال حاضر در جدول برنامه‌ها حضور ندارد اما من مي‌بينم كه بعضي از برنامه‌ها از آن ساختار و آيتم‌ها تقليد مي‌كنند.
تهيه‌كننده «جمعه ايراني» به آخرين گفت‌وگوهاي خود با مسئولان راديو اشاره كرد و گفت: ما در اين صحبت‌ها هنوز به قطعيتي براي زمان پخش برنامه و مهيا شدن مقدمات آن نرسيده‌ايم.
توكل در پايان با اشاره به اينكه سال‌هاي زيادي در راديو مشغول به كار بوده است، گفت: من حدود ۳۰ سال در عرصه برنامه‌هاي طنز مثل «جدي نگيريد» در سيما و برنامه‌هاي «صبح جمعه با شما» و «جمعه ايراني» در راديو فعاليت داشتم و در حال حاضر منتظر هستم تا ببينم صحبت‌ها با راديو به كجا مي‌رسد. اميدواريم كه در آينده نزديك چه در صدا و چه در سيما بتوانيم به انجام وظايف خود ادامه دهيم.
برنامه «جمعه ايراني» پيش از اين با عنوان «صبح جمعه با شما» روي آنتن مي‌رفت. در اين برنامه پرشنونده راديويي منوچهر آذري، عليرضا جاويدنيا، رضا عبدي، اصغر سمسارزاده، مينو غزنوي، شوكت حجت، احسان كرمي، الهام صفوي‌زاده، مهران اماميه، امير سهيلي و. . . همكاري داشته‌اند و پيش از اين هم زنده‌ياد منوچهر نوذري در اين برنامه طنز حضور داشت.
اين برنامه در فروردين ماه سال ۹۴ ديگر روي آنتن نرفت و در حالي كه عوامل آن آماده اجرايش بودند بهنام احمدپور مدير راديو ايران اعلام كرد خود عوامل اين برنامه خواستند كه برنامه را به صورت مجدد طراحي كنند. مدير راديو ايران همچنين اشاره كرد اين برنامه مناسب پخش در ماه رمضان نيست و همچنين تأكيد كرد پخش اين برنامه قديمي راديو كه طرفداران زيادي نيز دارد از مهر ماه با رويكرد جديد آغاز مي‌شود.
اين اتفاق در حالي براي برنامه «جمعه ايراني» افتاده است كه بسياري از مخاطبان منتظر بازگشت آن با همان ساختار طنز و شاد موسيقايي هستند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار