کد خبر: 725967
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱
محسن سيدي و بابك برزويه از تجربه عكاسي «رستاخيز» مي‌گويند
فيلم سينمايي «رستاخيز» به جهت توليد يكي از بزرگ‌ترين پروژه‌هاي تاريخي - مذهبي است كه در ثبت صحنه‌هاي فيلم، محسن سيدي و بابك برزويه به عنوان عكاس حضور داشتند و هر دو حضور در اين پروژه سينمايي را از تجربه‌هاي متفاوت خود مي‌دانند.
 فيلم سينمايي «رستاخيز» به جهت توليد يكي از بزرگ‌ترين پروژه‌هاي تاريخي - مذهبي است كه در ثبت صحنه‌هاي فيلم، محسن سيدي و بابك برزويه به عنوان عكاس حضور داشتند و هر دو حضور در اين پروژه سينمايي را از تجربه‌هاي متفاوت خود مي‌دانند.
به گزارش خبرنگار فرهنگي روزنامه جوان، محسن سيدي از عكاسان «رستاخيز» معتقد است فيلمنامه اين اثر سينمايي به لحاظ پرداختن به جزئيات دقيق نوشته شده و درباره چگونگي پيوستن به تيم توليد اين اثر سينمايي گفت: آشنايي من با احمدرضا درويش به سال‌هاي دور برمي‌گردد و آقاي درويش با شناخت كاملي كه از كارم داشت مرا به عنوان يكي از عكاسان اين پروژه سينمايي دعوت كرد و يكي از بهترين تجربه‌هاي كاري‌ام با «رستاخيز» رقم خورد. وي متذكر شد: علاوه بر فيلمنامه دقيق «رستاخيز»، احمدرضا درويش نيز در كارگرداني دقيق و ميزانسن‌ها بي‌نقص و انرژي درويش از آغاز تا انتهاي پروژه يكسان بود. سيدي با اشاره به فيلمنامه اين فيلم سينمايي گفت: فيلمنامه «رستاخيز» به لحاظ پرداخت به جزئيات دقيق نوشته شده است و به عنوان يك شيعه مسلمان آن را دوست دارم و در طول كار تصور مي‌كردم كه در بخشي از تاريخ اسلام قدم مي‌زنم. همچنين بابك برزويه يكي ديگر از عكاسان فيلم سينمايي «رستاخيز» جذابيت حضور در اين فيلم سينمايي را ثبت لحظه و زندگي پشت صحنه «رستاخيز» عنوان كرد.
اين عكاس سينماي ايران با اشاره به حضور در يك فيلم تاريخي گفت: فيلم سينمايي «رستاخيز» يك اثر تاريخي و مذهبي با پروداكشن سنگين و گسترده بود در نتيجه شرايط كار در پروژه‌هايي از اين دست با پروژه‌هاي معمول سينما متفاوت است. برزويه ادامه داد: آنچه براي من به عنوان عكاس اين فيلم سينمايي مهم بود، جذابيت حضور در فيلم «رستاخيز» و ثبت لحظه‌ها و ماجراهاي پشت صحنه اين اثر سينمايي بود. اساساً عكاسي پشت ‌صحنه براي من مهم‌تر از خود صحنه است و از همان پله نخست سراغ زندگي پشت صحنه «رستاخيز» رفتم. اين عكاس سينماي ايران درباره شرايط كار در فيلم «رستاخيز» عنوان كرد: اغلب در فضاي كويري كار مي‌كرديم و شرايط توليد سنگين در روند كار مؤثر بود و عوامل هم بر اساس اين شرايط كنار هم چيده شده بودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار