کد خبر: 514820
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰
تهران سما: دکتر محمد باقر قالیباف در نخستین کنگره بزرگداشت شهدای منطقه 2 تهران که صبح امروز با حضور جمعی از خانواده های شهدا ، حجت السلام والمسلمین ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ، سر لشگر رحیم صفوی مشاور ارشد فرمانده کل قوا ، حسن بیادی نایب رئیس شورای شهر تهران و مدیر کل ایثارگران استان تهران برگزار شد ، ضمن بیان این که در مقابل خانواده شهدا هیچ حرفی برای گفتن نداریم اظهار کرد : فرزندان ، همسران و بستگان شما این افتخار را در مقطعی از تاریخ آفریدند که در آن زمان در دنیا و کشور نامی از دین و دیانت نبود.
 
وی افزود : در عصر غربت مهدویت و در عصر غربت اسلام به برکت خون شهدا و فرزندان شهید شما ، هم مسلمین عزت یافتند و هم اسلام مجددا احیا شد .
 
شهردار تهران با تاکید بر این که این بزرگترین باقیات و صالحاتی است که برای شما خانواده معظم شهدا باقی مانده است ، این امانتی الهی است که نزد شما باقی مانده ، تصریح کرد : این جان که خدای تبارک و تعالی خریدار آن است به هر کس و به هر قیمتی که بفروشید ارزان فروخته اید و این امانت الهی را باید به صاحبان اصلیش برگردانید .
 
وی افزود: ما توفیق خدمتگزاری به شما داریم و برای تحقق  آرمان های امام و شهیدان تلاش می کنیم و ان شاءالله با دعای خیر شما امثال من که درمسئولیت ها هستیم اگر امروز قدرت و امکانی در اختیار داریم به برکت مجاهدت فرزندان شما است.
 
قالیباف افزود : عاجزانه می خواهیم در حق ما دعا کنید تا خداوند ما را یک لحظه به یاد خود نگذارد .
 
وی با اظهار امیدواری از این که روزهای گرم و صمیمی پشت خاکریز را فراموش نکنید، گفت: امیدوارم زرق و برق دنیا آن روزها را که بهترین دوستانمان را از دست دادیم از یادمان نبرد .
 
شهردار تهران در ادامه عنوان کرد: دعا کنید ما عاقبت به خیر باشیم و نوکری شما خانواده شهدا را کرده و به مردم عزیز در مسیر آرمان های امام و شهدا و تحت رهبری مقام معظم رهبری خدمت کنیم .
 
قالیباف اظهار کرد : ما نیز به حول و قوه الهی تلاش می کنیم هر چه در توانمان است و وظیفه داریم انجام وظیفه کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار