کد خبر: 1239654
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
انتشار فیلم زورگیری دو مرد از زنی سالخورده در اردبیل، وحشت را به جان کاربران فضای مجازی انداخته است. 

روز گذشته فیلمی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که باعث وحشت کاربران شد. براساس فیلم منتشر شده، دو مرد که سوار بر موتور هوندای مشکی هستند کنار پیرزنی که عصازنان در حال عبور است، توقف می‌کنند. آن‌ها برای چند لحظه با پیرزن حرف می‌زنند تا اینکه ترک‌نشین پیاده می‌شود و بی‌رحمانه به زن سالخورده حمله و او را نقش بر زمین می‌کند و گوشواره‌های پیرزن را از گوشش درمی‌آورد و همراه همدستش فرار می‌کند. 
انتشار فیلم به خوبی نشان می‌دهد خوی وحشیگری تا چه حدی بین مجرمان رسوب کرده که این چنین بی‌رحمانه به افراد ناتوان حمله می‌کنند. همین چند روز قبل بود که دو نفر از زورگیران بزرگراه صدر تهران به اعدام محکوم شدند. آن‌ها اوایل فروردین‌ماه امسال در روز روشن در بزرگراه صدر با قمه به راننده خودروی سواری حمله و اموال او را سرقت کرده بودند که در دادگاه انقلاب تهران محاکمه و به اعدام محکوم شدند. روشن است که با وقوع این حوادث پلیس به سرعت وارد عمل می‌شود و عاملان حادثه را شناسایی و بازداشت می‌کند.
 با این حال ساختار قانونی باید در نظر داشته باشد که چرا با وجود به کار بردن مجازات‌های سخت، ارتکاب جرائم خشن همچنان در جامعه شیوع دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار