کد خبر: 1238972
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید گزارش‌های مربوط به رفت‌وآمد یک متخصص پارکینسون به کاخ سفید و دیدارهای مکررش با پزشک «جو بایدن» را رد کرد.

جوان آنلاین: «کارین ژان پی‌یر» سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید با اشاره به گزارش‌ اخیر روزنامه نیویورک پست مبنی بر دیدارهای مکرر یک متخصص پارکینسون با پزشک رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید گفت: «هزاران پرسنل نظامی هستند که خدمات پزشکی از بخش درمانی کاخ سفید دریافت می‌کنند؛ بنابراین ما باید بسیار مراقب باشیم.»

طبق اسناد مربوط به رفت‌وآمدهای افراد به کاخ سفید که توسط روزنامه نیویورک‌پست رویت شده است، «کوین کانارد» متخصص بیماری پارکینسون از مرکز پزشکی ملی نظامی «والتر رید» در واشنگتن دی‌سی دیداری با «کوین اوکانر» پزشک کاخ سفید داشته است.

این روزنامه آمریکایی می‌نویسد که یکی از دیدارهای آنها در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) انجام شده است و به طور کلی دکتر کانارد از تاریخ اوت ۲۰۲۳ هشت بار به کاخ سفید رفته است. هم‌چنین دیدار اخیر آنها در اواخر ماه مارس بوده است.

سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید در ادامه افزود: «بخش درمانی کاخ سفید میزبان طیف گسترده‌ای از متخصصان از متخصص پوست گرفته تا مغز و اعصاب است و بنابراین من به دلایل امنیتی نمی‌توانم صحبت کنم زیرا باید حریم شخصی آنها حفظ شود.»

ژان پی‌یر تاکید کرد که رئیس‌جمهور بایدن از زمانی که ریاست را برعهده گرفت، تنها سه بار – هر سال یک بار – با متخصص مغز و اعصاب ملاقاتی داشته است اما از تایید این احتمال که متخصص کانارد به کاخ سفید رفته تا با پزشک اوکانر درباره سلامتی بایدن گفت‌وگو کند، خودداری کرد.

پس از عملکرد ضعیف «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در اولین مناظره انتخابات ۲۰۲۴ رفتار و سلامت روان او بیش از پیش زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار گرفته است.

«جو بایدن» به عنوان پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا و «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق این کشور روز ۲۷ ژوئن نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را برگزار کردند. بایدن در جریان مناظره ۹۰ دقیقه‌ای با ترامپ بارها با مطرح ساختن جملات نامفهوم و نیمه‌تمام و پاره شدن رشته افکارش و سکوت‌های عجیب گاف داد و سردرگم ظاهر شد.

سخنگوی کاخ سفید مجددا با اشاره به اسناد مربوط به رفت‌وآمدهای افراد به کاخ سفید خطاب به خبرنگار سی‌بی‌اس نیوز گفت: «من به دلایل امنیتی اسامی را با شما به اشتراک نخواهم گذاشت و اسمی را هم تایید نمی‌کنم و مهم نیست که شما تا چه اندازه من را تحت فشار خواهید گذاشت و هم‌چنین مهم نیست که شما چقدر از دست من عصبی هستید.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار