کد خبر: 1238780
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه شهر خرم آباد از حضور حماسی مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش جوان از لرستان، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهر خرم آباد از حضور حماسی مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست‌ جمهوری قدردانی کرد.


متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی به شرح زیر است:

((بسم الله الرحمن الرحیم))

 

 خداوند متعال را سپاسگزارم که اندوه سنگین رئیس جمهور شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ((رضوان الله علیه)) را با حماسه ای پس از حماسه دیگر التیام بخشید . 

حماسه استقبال دهها میلیونی از تشییع و مجالس بزرگداشت تا حضور قریب به پنجاه و پنج میلیون نفر در دو مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در میان تبلیغات سنگین نظام سلطه و زورگویان عالم نشان از هوشیاری ، بصیرت و حضور بهنگام ملتی است که با رأی خود افتخار و عزت برای کشور عزیزمان به ارمغان آوردند . 

آرامش و امنیت پس از اعلام نتیجه انتخابات با کسب اکثریت آراء توسط جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب ، گواهی روشن و حقیقی بر مردم سالاری دینی و خط بطلانی بر دیدگاه آنانی است که هماهنگ با دشمن خارجی این نقطه قوت جمهوری اسلامی را با تهاجم تبلیغاتی مورد هدف قرار می دهند . 

اینجانب به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب تبریک می گویم و انتظار دارم با یاری خداوند متعال و به کار گیری متعهدترین افراد به اسلام و انقلاب اسلامی و شایسته ترین همکاران ، تمام همت و توان خویش را برای ارتقای فرهنگی ، دینی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی به کار گیرند . 

قطعا توسعه  متوازن استانها و توجه ویژه و کامل نسبت به استان هایی مانند استان لرستان که از امکانات معنوی و مادی بالقوه و فراوان ونیروهای متعهد و متخصص برخوردار است،می تواند رنج بیکاری فراوان و تورم را که سالهای زیادی این استان را گرفتار کرده از چهره این استان بر طرف کند . 

اقدامات اساسی دولت جنابعالی در اجراء و اتمام مصوّبات سفر اول رئیس جمهور شهید از جمله راه آهن درود -  خرم آباد و اندیمشک ، سدّ گاشمار (معشوره) و شبکه آبیاری به دشتها و زمین های حاصلخیز و  اختصاص اعتبار به سدهای در دست احداث و اتصال شبکه آبیاری به دشتها و زمین های حاصلخیز و تکمیل  سد بختیاری واقع در استان لرستان ، بیمارستانها ، راه های مواصلاتی و صنایع تبدیلی برای چندین میلیون تن « محصولات کشاورزی ، باغی و دامی» و اجراء مصوّبات جدید ، این استانی که کانون تدین و انقلابی گری است را متحول خواهد کرد . 

اکنون زمان همدلی و هم افزایی و جایگزینی گفتارها و رفتارهای رفاقتی ، دوستی و مهربانی به جای گفتارها و رفتارهای انتخاباتی و رقابتی است . 

 از عموم ملت ایران و مردم شریف و نجیب استان لرستان و مسؤولان ، مجریان ، ناظران و بازرسان انتخابات ، حافظان نظم و امنیت ، دستگاه قضائی ، صدا و سیمای استانی ، رسانه ها ، خبرگزاری ها ، خبرنگاران و فعالان مجازی که به وظیفه خود عمل کردند و از همه ستاد ها و نیروهای مردم نهاد و جوانان که با تلاش و جدیت شبانه روزی ، پیدا و پنهان در هر دو مرحله انتخابات ، شور و نشاط را رقم زدند تشکر و قدردانی می کنم . 

از خداوند متعال سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی و سرافرازی و عزت ملت ایران را خواستارم . 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار