کد خبر: 1237069
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
تاخیر چند ساعته در پرواز زاهدان - تهران در حالی منجر به کلافگی مسافران شده که با گذشته هشت ساعت همچنان این پرواز به سرانجام نرسیده است.

جوان آنلاین: شماری از مسافران پرواز زاهدان – تهران در حالی از ساعت ۲۲ شب گذشته در فرودگاه زاهدان سرگردان هستند که پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر تور قرار بود ساعت ۲۲ و ۱۰ دقیقه انجام شود اما پس از چند مرحله اعلام این تاخیر همچنان باعث کلافگی و معطلی مسافران در فرودگاه زاهدان شده است.

این پرواز که پس از ۲ مرحله اعلام تاخیر به مسافران قرار بود ساعت ۴:۴۵ صبح یکشنبه انجام شود، همچنان در فرودگاه زاهدان معطل است.

مسافران این پرواز یک مرحله ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح امروز سوار هواپیما شده و پس از حدود ۴۰ دقیقه با اعلام نقص فنی از سوی خدمه پرواز، از هواپیما پیاده شده و در حال حاضر در ترمینال فرودگاه سرگردان هستند.

به گفته مسافران این پرواز در این بازه زمانی طولانی تاخیر هیچگونه پذیرایی از مسافران صورت نگرفته و کسی از مسافران عذرخواهی نکرده و این در شرایطی است که به تازگی بلیط پروازها نیز گران شده است.

توضیح مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در مورد تأخیر پیش آمده در پرواز زاهدان - تهران

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در خصوص تاخیر پیش آمده در یکی از پروازهای فرودگاه بین المللی زاهدان، گفت: پرواز ایران ایر تور ۹۷۵ در مسیر تهران – زاهدان – تهران از شب گذشته به علت نقض فنی دچار مشکل شده است.

مهدی خسروی بنجار بیان کرد: پرواز مذکور پس از اتمام مسافرگیری اقدام به استارت می کند که بدلیل نقص فنی استارت انجام نمی‌شود.

وی ادامه داد: پیگیری های لازم در حال انجام است تا با جایگزین کردن پرواز فوق العاده مسافران این پرواز به تهران منتقل شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان افزود: در حال حاضر مسافران بارشان را تحویل گرفته و اعلام شده که فرودگاه را ترک کنند، زمان پرواز جایگزین از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این مدت که تاخیر بوجود آمده نیز طبق قوانین و مقررات با غذای گرم از مسافران پذیرایی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار