کد خبر: 1236896
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
دبیر ستاد انتخابات سیما پاسخ داد
دبیر ستاد انتخابات سیما درباره‌ی جزئیات پخش برنامه‌های دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم با تاکید بر اینکه برنامه‌های دور دوم خارج از الگوهای دوره قبل نیست، از ارائه پیشنهادهای جدید خبر داد.

جوان آنلاین: محمدصالح مفتاح ـ دبیر ستاد انتخابات سیما ـ در گفت‌وگویی در پاسخ به اینکه برنامه‌های تبلیغاتی صداوسیما دور دوم انتخابات چگونه خواهد بود و در چه مرحله‌ای است؟ توضیح داد: این برنامه‌ها خارج از الگوهای دوره قبل نیست اما پیشنهادهای جدیدی هم داریم که امروز ـ شنبه ـ در جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری ارائه و بررسی خواهد شد و در صورت نهایی شدن، قرعه‌کشی هم امروز انجام خواهد شد.

او در پاسخ به اینکه آیا مناظره رودرروی نامزدها جزو برنامه‌های صداوسیماست؟ با بیان اینکه برنامه‌های دور دوم خارج از الگوهای دور قبل نخواهد بود، توضیح داد: مناظره‌ها حالت‌های مختلفی خواهد داشت. یکسری برنامه‌های جدید پیشنهاد شده است تا کنش‌های میدانی نامزدها کم نشود؛ این برنامه‌ها در نوع تنظیم و تعداد و ساعت پخش لحاظ شده‌اند. همچنین بحث پوشش خبری هم افزایش خواهد داشت و با توجه به اینکه تعداد نامزدها به دو عدد رسید، فرصت بیشتری برای پوشش خبری خواهیم داشت.

مفتاح در پایان درباره برگزاری میزگردها که در این دوره مورد توجه قرار گرفت نیز بیان کرد: برگزاری میزگرد در دور دوم پیشنهاد ما نیست اما در نهایت مطابق قانون، اعضای کمیسیون بررسی تبلیغات برنامه‌ها را نهایی می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار