کد خبر: 1236890
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
ترامپ در اولین اظهار نظر از مناظره‌اش با بایدن مدعی شد: بایدن یک هفته را در کمپ دیوید گذراند تا برای مناظره آماده شود و قوانین، تاریخ و ناظرانی را که می‌خواست به دست آورد.

جوان آنلاین: دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه برای رقابت‌های ریاست‌جمهوری آمریکا در یک گردهمایی در ویرجینیا در باره مناظره گفت: آیا کسی چیزی به نام مناظره را تماشا کرد؟

ترامپ گفت: بایدن یک هفته را در کمپ دیوید گذراند تا برای مناظره آماده شود. او آنقدر سخت درس می‌خواند که نمی‌دانست چه می‌کند. هیچ مقدار استراحت یا تقلب نمی‌تواند به او کمک کند تا از رکورد فجیع خود دفاع کند.

اگرچه بایدن نمایش خوبی در این مناظره نداشت، مکث‌های طولانی، زمزمه‌های نامفهوم و جملات بی‌پایان او به شدت به چشم آمد اما ترامپ هم به نوبه خود، در طول مناظره به شدت دروغ گفت و از پاسخ به سوالاتی در مورد نقش خود در حوادث ۶ ژانویه، حمله به کنگره آمریکا و خشونت سیاسی پرهیز کرد.

اما او به وضوح به ظاهر بهتر از بایدن بود، هر وقت می‌خواست آشکارا توهین‌ می‌کرد و هر جا می‌خواست با ملایمت به سی ان ان پاسخ می‌داد.

ترامپ گفت: سوالی که امروز هر رأی دهنده‌ای باید از خود بپرسد این نیست که آیا جو بایدن می‌تواند از یک مناظره ۹۰ دقیقه‌ای جان سالم به در ببرد، بلکه این است که آیا آمریکا می‌تواند چهار سال دیگر با جو بایدن فریبکار در کاخ سفید زنده بماند یا خیر.

او گفت که فکر نمی‌کند بایدن بخواهد از رقابت خارج شود و به خواسته‌های برخی از دموکرات‌ها و نویسندگان اشاره کرد که خواستار کناره‌گیری بایدن هستند. او سپس از دیگر دموکرات‌های سرشناس مانند گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا، کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور و میشل اوباما، بانوی اول سابق، انتقاد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار