کد خبر: 1236579
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
سپاه روح‌الله(ره) با صدور اطلاعیه‌ای از ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی و بسیجیان قهرمان استان مرکزی برای شرکت حماسی و پرشور در انتخابات هشتم تیرماه دعوت کرد.
در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،سپاه روح‌الله(ره) با صدور اطلاعیه‌ای از قشرهای مختلف مردم برای شرکت در این حماسه سیاسی دعوت کرد که متن آن به شرح ذیل است:
 
در حال حاضر مهمترین مساله جاری کشور انتخابات ریاست جمهوری است که با توجه به شهادت رئیس جمهور و در پی آن بروز ثمراتی همچون ایجاد همدلی و برادری در سطح جامعه، وظیفه سپاه حفظ این شرایط و تلاش برای جلب مشارکت حداکثری و همچنین کمک به انتخاب نامزد اصلح توسط مردم است.
 
انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین مباحث در برهه‌های مختلف تاریخ این کشور مورد تاکید امامین انقلاب بوده است؛ حضور حداکثری در این حماسه سیاسی نه یک تکلیف که یک وظیفه شرعی است و همگان بایستی به این تکلیف خود عمل کنند.
 
با توجه به شرایط منطقه‌ای و جهانی ایران و تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم از نظام اسلامی، مشارکت حداکثری یکایک مردم در پای صندوق‌های رأی موجب عزت و اقتدار هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد؛ لذا هشتم تیر ماه ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حضوری مثال‌زدنی دشمنان را به تعجب و حیرت فرو خواهند برد.
 
طبق فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای حفظه الله،  آیت الله رئیسی نصاب جدیدی را در نوع مدیریت کارآمد، قوی و مؤثر در خدمتگزاری به مردم ارائه کرد که خود بارزترین الگوی موفق، برای هدایت جامعه به سمت شاخصه‌های فرد اصلح است. فرمایشات معظم له در روز عید غدیر بهترین محتوا برای ارائه شاخص‌ها و جهاد تبیین است که باید همگی در راستای آن حرکت کرده و برای ترغیب همگان به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تلاش کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار