کد خبر: 1232611
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
در امریکا سازمانی با عنوان «نجات حیوانات کوچک کابل» وجود دارد، اما سازمانی برای حمایت از خانواده قربانیان موشکباران امریکا در افغانستان وجود ندارد!

جوان آنلاین: بی بی‌سی فارسی از دلسوزی یک سازمان امریکایی حامی حیوانات برای نجات سگ‌ها و گربه‌های افغانستان خبر داد. این خبر در حوزه نمایش چهره‌ای سانتی‌مانتال از غرب و برای مخاطب که غرب را افق روشن اخلاق و حقوق‌بشر می‌داند، شاید جذاب باشد، اما در بطن خود نشان می‌دهد رسانه‌های فارسی زبان غربی چه تلاش زیادی برای بزک و تطهیر غرب در چشم فارسی زبانان می‌کنند. 
بی بی‌سی فارسی نوشته که «یک سازمان حامی حیوانات اعلام کرد که قرار است ۳۰۰ سگ و گربه را از افغانستان به امریکا انتقال دهد. سازمان امریکایی "نجات حیوانات کوچک کابل" گفته است که مراحل زمینه‌سازی انتقال این حیوانات به امریکا تکمیل شده است. این حیوانات در سوم ژوئن به واشینگتن می‌رسند و پس از آن در برخی از پناهگاه‌های حیوانات جا به جا خواهند شد.»
در امریکا سازمانی با عنوان «نجات حیوانات کوچک کابل» وجود دارد، اما سازمانی برای حمایت از خانواده قربانیان موشکباران امریکا در افغانستان وجود ندارد!
طی حمله امریکا به افغانستان به بهانه حملات ۱۱ سپتامبر ۲۴۳ هزار نفر به طور مستقیم کشته شده‌اند. در حالی که هیچ تخمینی از کشته شده‌هایی که بر اثر بیماری، کمبود غذا و آب، زیرساخت و دیگر نتایج مستقیم جنگ باشد، وجود ندارد!
بار‌ها و بار‌ها امریکایی‌ها که خاک افغانستان را اشغال کرده بودند، حملات اشتباهی به مردم عادی انجام دادند. از جمله در پاییز ۱۳۸۷ عضو مجلس نمایندگان افغانستان از کشته شدن ۹۵ غیرنظامی در حمله جنگنده‌های امریکایی به یک مجلس عروسی در استان قندهار خبر داد. شکیبا هاشمی، نماینده مردم قندهار با استناد به اظهارات شاهدان و مردم محل گفت: در بمباران دیروز شهرستان شاه ولی کوت، همچنین شماری غیرنظامی از جمله زنان و کودکان زخمی شدند. وی تصریح کرد: پیش از این نیرو‌های امریکایی تاریکی شب را دلیل اشتباه خود اعلام می‌کردند، اما این بمباران در روز صورت گرفت. هاشمی با اشاره به درخواست حامد کرزی از رئیس‌جمهور جدید امریکا برای پایان یافتن تلفات افراد غیرنظامی در افغانستان گفت: اوباما وعده داده است که در راهبرد‌های نظامی خود تجدید نظر می‌کند و ما نیز منتظر تحقق وعده‌های وی در افغانستان هستیم. این عضو مجلس نمایندگان تصریح کرد: اگر روند تلفات غیرنظامیان در افغانستان همچنان ادامه یابد، مردم این کشور باید علیه نیرو‌های امریکایی قیام کنند و به آنان پاسخ دندان شکنی دهند؛ و این همه، تازه بخشی از جنایات تروریستی دولت امریکاست. در حمله به عراق هم وضعیت بهتری را شاهد نبودیم و بسیاری مردم عادی قربانی شدند. 
اکنون هم بیش از هشت ماه از حمله صهیونیست‌ها به غزه می‌گذرد و کمک‌های مالی، تسلیحاتی و سیاسی دولت امریکا بزرگ‌ترین پشتیبان اسرائیل در جنایات تروریستی در غزه بوده است. اما هیچ سازمانی در امریکای سانتی‌مانتال و لطیف حامی حیوانات وجود ندارد که حامی کودکان غزه باشد!
بر اساس اعلام دو روز پیش وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از اکتبر (مهر ماه) سال گذشته تا این لحظه، ۳۶ هزار و ۴۷۹ نفر به شهادت رسیده‌اند. همچنین این نهاد پزشکی فلسطینی بیان کرد که شمار کلی زخمی‌های حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از آغاز جنگ در این باریکه به ۸۲ هزار و ۷۷۷ نفر رسیده است. 
اکنون هم موضوع حمایت از حیوانات در افغانستان شوی تبلیغاتی برای تطهیر غرب و سفید نشان دادن آن است، اما آمار کشته‌های جنایاتی که غرب مستقیم یا غیرمستقیم انجام داده، جلوی چشم است و این بزک کردن‌ها راه به جایی نمی‌برد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار