کد خبر: 1231947
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
بعد از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری، درگیری شدیدی میان آن‌ها با رزمندگان فلسطینی رخ داد و طی آن یک جوان فلسطینی زخمی شد و اشغالگران چند شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

جوان آنلاین: منابع رسانه‌ای صبح امروز پنجشنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به شهر‌ها و مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش تسنیم، در سپیده دم امروز نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی به شهرک بیت امر و اردوگاه العروب در شمال الخلیل یورش بردند که در نتیجه آن درگیری شدیدی میان رزمندگان فلسطینی و نظامیان صهیونیست رخ داد.

در این درگیری‌ها نیرو‌های اشغالگر به سمت جوانان فلسطینی و خانه‌های فلسطینی‌ها بمب‌های سمی و اشک آور پرتاب کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین به تعدادی از خانه‌ها در محله «طافش» یورش برده و اقدام به تفتیش این خانه‌ها و خرابکاری در آن‌ها کردند.

اشغالگران همچنین به شهر‌های رام الله و البیره نیز یورش بردند و در درگیری با مبارزان فلسطینی از گاز‌های سمی و اشک‌آور استفاده کردند.

در بیت لحم هم نظامیان صهیونیست به روستای «حوسان» در غرب بیت لحم یورش بردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند.

نیرو‌های دشمن همچنین به روستای «کفر قلیل» در جنوب نابلس حمله کردند.

خبرنگار الجزیره در رام الله گزارش داد که نظامیان صهیونیست سپیده دم امروز یورش گسترده‌ای به مرکز رام الله انجام داده و به میدان المناره رسیدند. صهیونیست‌ها به شدت از گاز اشک آور در این یورش‌های خود استفاده کردند و این گاز‌ها حتی به دفتر الجزیره در رام الله نیز رسید. نظامیان صهیونیست همچنین یورش‌های گسترده‌ای به خیابان‌ها و محله‌های مختلف استان رام الله و البیره انجام دادند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم اشغالگر به شرکت صرافی رام‌الله یورش برده و پرونده‌های مالی و دوربین‌های نظارتی این شرکت را مورد تفتیش قرار دادند.

از سوی دیگر هلال احمر فلسطین از زخمی شدن یک جوان در جریان درگیری‌ها در مرکز رام الله بر اثر اصابت گلوله نیرو‌های رژیم اشغالگر خبر داد.

منابع فلسطینی هم از وقوع آتش‌سوزی در بازار مرکزی «حسبه» در شهر رام الله بر اثر پرتاب بمب‌های صوتی و گازی سنگین توسط نیرو‌های اشغالگر به سمت این منطقه خبر دادند و تیم‌های دفاع مدنی در حال خاموش کردن آتش هستند.

در واکنش به این تهاجم دشمن، جوانان فلسطینی هنگام عقب نشینی نیرو‌های اشغالگر از شهر‌های رام الله و البیره به سمت خودرو‌های نظامیان صهیونیست سنگ و مواد منفجره پرتاب کردند.

خبرنگار الجزیره در الخلیل گزارش داد که نیرو‌های اشغالگر بعد از درگیری‌های شدید با جوانان فلسطینی که طی آن صهیونیست‌ها از گلوله‌های واقعی و نارنجک و گاز اشک‌آور استفاده کردند، حضور خود را در مناطق مختلف شهرک بیت امر گسترش داده‌اند.

بر اساس این گزارش، ده‌ها نظامی صهیونیست به اردوگاه العروب در شمال الخلیل یورش بردند و با استفاده از گلوله‌های واقعی، نارنجک و گاز اشک آور مستقیماً به خانه‌های فلسطینیان حمله و شماری از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

خبرنگار الجزیره همچنین از وقوع درگیری‌های مسلحانه شدید میان رزمندگان مقاومت و نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در طوباس در شمال کرانه باختری خبر داد.

مناطق مختلف کرانه باختری از زمان آغاز جنگ غزه نیز به پا خاسته و روزی نیست که خبری از تهاجم جدید اشغالگران یا شهادت یک یا چندین نفر از جوانان فلسطینی مخابره نشود. طی ۸ ماه گذشته نزدیک به ۵۲۰ فلسطینی در تجاوزات اشغالگران به کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار