کد خبر: 1229423
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
رئیس شورای اسلامی شهر کرج:
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری در جهش تولید و تحقق شعار سال نقش آفرین است.

مسعود محمدی در حاشیه هفتاد یکمین اجلاس روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان‌های کشور با تاکید بر اینکه دولت و سرمایه‌گذار به تنهایی نمی‌توانند در بحث جهش تولید اقداماتی موثر داشته باشند، گفت: شورا‌ها، مدیریت شهری و سرمایه‌گذار‌ان در این راستا می‌توانند نقش آفرینی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر ضرورت تحقق شعار سال و نقش مدیریت شهری در این راستا افزود: می‌بایست بستر استفاده از پتانسیل مدیریت شهری برای جذب سرمایه‌گذار و تحقق شعار سال استفاده شود که عرصه زمین و همکاری در نحوه صدور پروانه از جمله موارد همکاری است.

محمدی اظهار کرد: برخی مشکلات کلانشهر‌ها مشترک است و این اشتراک نشان دهنده این بوده که مدیریت شهری و شورا‌ها به تنهایی نتوانستند این مشکلات را حل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج، عدم امکان صدور پروانه ساختمانی برای زمین‌های قولنامه‌ای، درآمد‌های پایدار را از جمله دغدغه های مشترک شهرها بر شمرد و افزود: زمانی که این مشکلات به صورت مشترک درخواست می‌شود، اثرگذاری بیشتری در مجلس و دولت دارد.وی یکی از نیازهای شهرها در حال حاضر را تمدید اعمال تبصره ۶ بودجه سال گذشته در خصوص ساختمان‌های دارای حکم تخریب و اعاده قبل از سال ۱۴۰۰ بر شمرد و گفت: امیدواریم در جهت رفع مشکل شهروندان ، این موضوع مجدداً اجرا شود تا برای مالکینی که به دلایل مختلف نتوانستند از مزایای مربوطه استفاده کنند ، فرصت مجدد فراهم آید.
شایان ذکر است هفتاد و یکمین نشست روسای شوراهای اسلامی شهرهای مراکز استان‌های کشور به میزبانی شهر مقدس قم حال برگزاری است 

برچسب ها: البرز ، کرج ، شورای شهر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار