کد خبر: 1229221
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱
رئیس امور توسعه منابع و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور بیان اینکه برنامه راهبردی این سازمان، رفع مسائل، مشکلات و معیشت بازنشستگان است، گفت: سیاست دولت سیزدهم در چارچوب قوانین و مقررات، حمایت از بازنشستگان است.

جوان آنلاین: به منظور ایجاد ارتباط موثر و برای تکریم و بزرگداشت شأن و منزلت بازنشستگان، گردهمایی، همکاران بازنشسته و وظیفه‌بگیر سازمان برنامه و بودجه، سازمان‌های تابعه و سازمان امور اداری و استخدامی، با تلاش کانون بازنشستگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سازمان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مجتبی جلالی در این گردهمایی بازنشستگان سازمان برنامه و بودجه، سازمان‌های تابعه و سازمان امور اداری و استخدامی کشور، با اشاره به اینکه بازنشستگان سرمایه‌های ارزشمند جامعه هستند و تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان وظیفه همه ماست، اظهار داشت: سیاست دولت در چارچوب قوانین و مقررات، حمایت از بازنشستگان است که عمر گرانمایه خود را در اعتلا و رشد سازمان و کشور گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای رفع مسائل، مشکلات و معیشت بازنشستگان معزّز تلاش می‌کند، افزود: راهبرد سازمان برنامه و بودجه این است که در چارچوب قوانین، مقررات و رایزنی با صندوق بازنشستگی و بانک‌ها برای ارائه تسهیلاتی بانکی و همچنین استفاده از مجتمع‌های فرهنگی و تفریحی برنامه‌ریزی و اقدام کند.

رئیس امور توسعه منابع و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه با عنوان اینکه بازنشستگی پایان دوره خدمت نیست، تصریح کرد: بازنشستگان، آیینه تمام‌نمای تجربه و تعهد پیش‌روی نسل جوان هستند و استفاده از تجربیات بازنشستگان به عنوان گنجینه‌ای گران‌بها ضروری است.

جلالی گفت: به منظور تقویت ارتباط مستقیم و شنیدن نقطه‌نظرات، درخواست‌ها و مطالبات بازنشستگان معزز و پیگیری آن‌ها آماده همراهی با بازنشستگان محترم سازمان هستیم.

همچنین در این گردهمایی حسین قرشی، رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با ارائه گزارشی از اقدامات هیات مدیره، مطالبات و مشکلات بازنشستگان را مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، گردهمایی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران سازمان برنامه و بودجه، سازمان‌های تابعه و سازمان امور اداری و استخدامی به منظور ایجاد ارتباط موثر و برای تکریم و بزرگداشت شأن و منزلت بازنشستگان با تلاش کانون بازنشستگان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سازمان برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار